Marktplaats frustratie!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

lilly zo krijg ik mailtjes voor biedingen van me moeder is alleenstaand heeft 6 kinderen mogen we het voor een heel klein prijsje op komen halen...

Nou sorry ik terug gemaild en ik ben een jonge mama en ik verkoop het niet voor niets! ;)

sorry dan ben ik misschien ook hard maar ik trapp daar gewoon niet in. VInd het flauwe kul staat een prijs bij en daar ga ik niet al teveel van afwijken.

2. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo heb ik laatst op iets geboden. Mailtje gehad van de verkoper dat ze eens was met het bod en of ik het af kon halen of dat ze het moest verzenden. Ik vertelde dat ik het wel op wilde halen, was hier in de buurt. Alleen juiste adres miste ik nog, zou ze opsturen....niets gehoord. Nou, dan verwijder ik mijn bod wel....ding staat trouwens nog steeds op MP, maar ik hoef hem niet meer....wil je nou verkopen of niet?

3. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik had deze ergenis pas geleden nog op mp. Ik ben al heel lang op zoek naar een drielingwagen, zodat ik zelf met de kids naar buiten kan.

Stond er eindelijk eentje binnen mijn budget, meteen nde vraagprijs geboden, en hoppa...volgende dag was de advertentie nergens meer te vinden. Had de bieder het weggehaald. Ik was zooooooooooooooo blij dat ik eentje gevonden had :evil: pisnijdig was ik.

Groetjes Brez

Deel Deze Pagina