Marktplaats frustratie

Discussie in 'De lounge' gestart door Ysabella, 11 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ja, daar heb je gelijk in hoor. Het heeft twee kanten natuurlijk. Ik denk dat het ook meer de toon waarop was dan wat anders. En dat het prikken van een ophaalmoment al moeizaam ging.
    En daarnaast dat ik al voor de 3e keer ofzo iemand het bed had toegezegd, dat dat later niet door blijkt te gaan, maar dat ik dan in de tussentijd wel mensen teleur moest stellen omdat op dat moment de afspraak nog stond.
     
  2. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ja er lopen een paar idioten rond hoor. Ik had mijn draagzak van Artipoppe koop staan. Had er bij staan bieden vanaf €280. Kreeg ik een berichtje om elf uur 's avonds met "voor €50,- kom ik hem nu halen".
    Dus ik reageer dat het bieden vanaf €280 is. Nou ik kreeg toch een shitstorm over mij heen. Dat was te duur en blablabla:D
     
  3. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.629
    7.297
    113
    Ik zou op zo'n bod dus gewoon niet reageren.
    Het bod is niet serieus en ik hoef ze sowieso niet om 11 uur 'savonds aan m'n deur.
     
  4. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Als ik netjes aangeef dat ik toch van de aankoop afzien

    En ik meteen een bericht krijg dat ik beter moet nadenken voordat ik iets zegt schrijf of roep..

    Oké?.. wees blij dat ik netjes aangeef dat ik het toch niet wil.. en niet gewoon nooit meer reageer :rolleyes:
     
    bozoe vindt dit leuk.
  5. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    op Belgische versie '2dehands" zit het ook zo vol van die boeren pff
     
    bozoe vindt dit leuk.
  6. Vollemaan1

    Vollemaan1 Actief lid

    29 dec 2018
    103
    79
    28
    Vrouw
    Nou ik vind dit dus super irritant. Vooral als je andere mensen moet teleurstellen die misschien ook een bod gedaan hadden. Ik snap niet zo goed dat je ergens een bod op plaatst als je het eigenlijk niet wilt kopen.
     
  7. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Omdat je misschien iets anders tegen komt?
    En zolang je netjes communiceert dat het toch niet door gaat, vind ik dat dat prima moet kunnen.
     
  8. Vollemaan1

    Vollemaan1 Actief lid

    29 dec 2018
    103
    79
    28
    Vrouw
    Ja ik denk ook meer aan mijn eigen ervaringen met dingen verkopen denk ik. Natuurlijk als je gewoon op tijd communiceert is het wat anders. Maar ik heb zelf de ervaring dat mensen nogal laks zijn. Nu weet ik jou specifieke situatie niet natuurlijk.
     
  9. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.474
    24.333
    113
    Daar reageer ik nooit op. Ook als ze niet normaal kunnen communiceren en alleen een bedrag noemen ofzo. Heb ik ook weleens. Staat er niet eens een euro teken bij, maar alleen ‘10’ oid. Dat vind ik geen reactie waard, dan verkoop ik het net zo lief niet.
    Maar helemaal absurd als je het bod niet accepteert en dan ook nog gezeik krijgt. Heel erg aso.

    Ik had een keer iemand die bood ook te laag (op een iphone), Dus ik geef, na wat over en weer bieden, heel netjes aan dat ik dan toch wacht op een hoger bod. Reageert hij met: ‘dat ga je niet krijgen’. Hoezo manipulatie :roflmao: maar goed, heb hem uiteindelijk voor €30 meer verkocht.
     
    bozoe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina