Marktplaats instellingen

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaBenjamin, 3 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ik snap er even niks meer van.
    Doe ik iets fout, is mp zo veranderd of zien anderen het wel staan maar ik niet?

Ik heb iets op mp staan voor 5 euro. Althans, de bedoeling is dat het minimaal 5 euro moet opleveren maar dat ze vanaf dat bedrag nog kunnen bieden.

Mijn instellingen zijn als volgt;

Ik heb gekozen voor vraagprijs. dan moet je daar een bedrag invullen en daaronder heb je nog een aantal opties; vaste prijs,vrij bieden vanaf en start bieden vanaf.
    Die laatste heb ik gekozen en toen moest ik weer 5 euro invullen. Ik heb het bedrag dus al 2 keer ingevuld.
    Nu zie ik bij het blokje biedingen (ingelogd zowel als uitgelogd) hier niet staan dat het vanaf 5 euro is. Wel bovenaan mijn advertentie, maar blijkbaar kunnen mensen alsnog biedingen doen van 1 euro bijvoorbeeld. Dit kon toch vroeger niet? Kan mij herinneren dat je bod automatisch afgewezen werd omdat het dan te laag was.

Waarom is er dan een optie START bieden VANAF?
    Als ik alleen "start bieden vanaf" invul geeft hij een foutmelding en als ik i.p.v. vraagprijs iets anders neerzet krijg ik die 5 euro helemaal niet te zien.
    Snappen jullie het nog? :p
    Wat doe ik fout? waarom staat er bij biedingen niet alsnog "hoger dan 5 euro"?

Ben ik nou zo blondT?:D

2. MamaBenjamin

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

De vraagprijs kan geen €5 zijn als je bieden vanaf 5€ hebt gekozen. Dus ik zou dan doen, vraagprijs €5, bieden vanaf €3. En anders je vraagprijs hoger maken en bieden vanaf €5

4. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Heb je het al via de app geprobeerd? Daar kan het iig wel: vraagprijs kiezen, 5,00euro invullen, en daaronder staat dan een blokje "bieden toestaan?" Ja/nee, met daar weer onder "bieden vanaf" en dan kun je weer 5 euro invullen.
    De site weet ik zo ff niet..

5. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Bij mij lukt dat wel gewoon. Geen idee wat je verkeerd doet, haha.

6. MamaBenjamin

Haha, ik ook niet.:D

Bedankt meiden, zal even kijken naar de app en met de tip van Loesje ga ik ook even aan de slag.

Deel Deze Pagina