Marktplaats irritatie

Discussie in 'De lounge' gestart door MvLiam, 21 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Doe ik dus ook! Als er een vanaf prijs bij staat en die is te hoog naar mijn zin, dan bied ik niet eens.

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik had een paar maanden geleden geboden op een broekje van vingino (maat 74 ongeveer) had er 10euro op geboden, dacht, kan het proberen. bod was geaccepteerd. komt het door de brievenbus waren het er 2 hahaha:D dat was een mazzeltje. ze zagen er nog goed uit. bij de ene waren er steentjes op de achterzakken al af, maar dat vind ik niet erg:)

waar ik van kan balen: had een jurkje van jottum te koop staan wilde er 15euro voor (had ik zelf in gedachten, had ik het zelf ook voor gekocht) dus gewacht. ja hoor, na een paar dagen had iemand 15euro geboden. dus dacht: ik wacht nog 2dagen met reageren, als er dan niemand meer geboden heeft. dus 2dagen voorbij. ga ik akkoord met het bod. bied er iemand meer;) zal je altijd zien:D

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

die mensen moeten niet zeuren
    mijn nieuwe maxi was 45 euro bij babydump!

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Idd, mc is echt altijd zo duur als dat sommige mensen denken .. 2e hands word gewoon sterk afgeraden .. Iedereen op mp kan wel zeggen dat er niets mee aan de hand is en miss aan de buitenkant is er ook niets aan de hand maar de binnenkant zie je niet en als dat kapot is dan heb je hele grote problemen als je bv een ongeluk krijgt .. maar goed ieder voor zich uiteraard ;)

5. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    nahhh echt belachelijk al die verhalen van mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen! Zou me doodschamen!

Ik mail de verkoper gelijk als ik iets heeeel mooi vind met de vraag wat zou je er minimaal voor willen hebben! en tot nu toe hebben we steeds een heel mooie prijs gekregen!

175 euro voor een babykamer (bed, commode en kast) daar ga je toch niet op afdingen ;) moet wel fair blijven hoor!

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goed dat ik het lees, ben op dit moment mijn kledingkast aan het uitmesten en ik ga alles wat nog in goede staat is te koop knallen op MP (en ik heb echt HEEL veel; shirtjes, broeken, rokken, jassen, schoenen etc).

Ik verkoop heel veel op MP, ik koop eigenlijk niet zoveel moet ik zeggen.

Ik ga nu een gloednieuwe DSI te koop zetten voor € 100,- dat vind ik niet veel voor een DSI nog nieuw in de verpakking, ik heb dit weleens vaker gehad en als je dan ziet wat een onzinbiedingen ik krijg; 'Voor de helft kom ik hem vanavond halen'. Ik heb van dezelfde persoon deze email meerdere malen gehad (op verschillende dagen). Toen heb ik een keertje teruggemaild; 'Voor de vaste prijs (wat ook in de advertentie staat) mag je hem overmorgen komen halen'.

Ik moest er zelf erg om lachen ondanks dat ik het best onbeschoft vond van mezelf (heb het ook nooit meer gedaan hoor) *bloos*.

7. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Dat is toch geen onbeschofte reactie? Vind het juist een hele normale reactie in dit geval!

8. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    zou iemand het kunnen onderbouwen waarom een tweedehands maxicosie afgeraden word?

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.341
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

eigenlijk om precies de reden die er al staat... Als er een ongeluk mee gebeurd is, of iemand heeft simpelweg de maxicosi laten vallen, dan kan de beschermende binnenkant, stuk zijn en dus niet meer de bescherming bieden die het beloofd.
    Een helm moet je ook altijd direct vervangen als je een ongeluk gehad hebt.

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja idd
    En een nieuwe is niet duur bij babydump !
    (ik weer haha)

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vind mp zelf ook helemaal niks... Zijn veel te vaak mensen die domme biedingen doen enzo.
    Ookal zet je erbij vanaf zoveel euro of serieus bieden enzo.
    Met mijn piano was het wel balen ik had hem voor een mooie prijs verkocht kwam er 2 dagen later een hogere bieding...
    Zul je altijd zien.
    Vind het ook irritant om te zoeken op mp er is echt zoveel aanbod met elk dingetje.

Over maxicosi enzo zou ook nooit 2e hands kopen het gaat om de veiligheid van je kindje!!
    Bedjes enzo kan wel vind ik maar net als een matrasje zou ik ook nooit doen en vind dat ook nog smerig ook;)

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    wat heb je allemaal in de aanbieding in maat 80:p

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Helaas, van mijn dochter doe ik nog niks weg, heb nu mijn eigen kledingkast opgeruimd ;).

Wie weet of we ooit een tweede krijgen en het is weer een meisje... :D. Sorry!

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :Ddas jammer;) heb zelf een aantal dingen al weggedaan, omdat ik die niet zo heel leuk vond of handig. had zelf een jurkje gekocht toen ik net wist dat het een meisje was. echt een heel mooi jurkje, ze heeft het 2keer aangehad, maar het kroop steeds omhoog en het was een soort spijkerstof en het was maat 56 dus dat zat niet lekker.
    dan ga ik zo toch maar marktplaats afspeuren;)

15. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Tja wat zal ik erover zeggen. Snap dat je niet voor niks weggeeft. Maar ik vind dat sommige mensen ook absurd hoge prijzen vragen. Iets dat nieuw gekocht is voor 80 euro nog voor 50 euro willen verkopen, dat doen er toch niet veel want het aanbod op MP en andere sites is gewoon veel te groot.
    Maar idd vragen of ze het gratis mogen hebben is gewoon brutaal, ik denk dat het komt omdat tegenwoordig met internet alles zo 'anoniem' gaat dat ze je toch niet kennen, dus mocht er iemand intrappen is dat mooi meegenomen toch. En doen ze het niet heb je pech, ze weten toch niet wie je bent

16. Duna

Duna Niet meer actief

Hihi als je dat al onbeschoft vind dat zal ik maar niet hier neerzetten wat ik weleens terug mail naar mensen die denken dat alles op deze wereld voor (bijna) niks te koop is :D

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Uit de consumentengids:

18. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Wist dat ook niet van 2de hands maxi cosi, heb er net op 1 geboden:)
    maar babydump 45 euro?? ik zie de goedkoopste voor 59. Of heb ik me ogen al te ver dicht? hahaha.

19. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Mijn MP irritatie dateert van ongeveer een half jaar geleden.

Ik was op zoek naar een wieg die bij onze babykamer paste, deze had ik nieuw gekocht.
    Maar de wieg die erbij hoorde kostte nieuw 289,-
    Dat vonden we te duur, je gebruikt immers een wieg voor ongeveer 3 maanden ;)
    Dus MP afgezocht, en jawel hoor...Daar stond DE wieg, met foto!
    Wij bellen, de verkoper vroeg 50,- en wij gingen akkoord.
    Hop de auto in richting verkoper.
    Komen we daar aan na 1 uur reizen blijkt het een heel andere wieg te zijn.:x
    De wieg die wij zochten was van hout, wit en moest kunnen schommelen. Dit hadden we ook aangegeven bij de verkoper.
    Ja hoor, was helemaal in orde.
    Blijkt het dus een rotan wieg die stuk is en rijp voor de sloop.
    Ik ben niet op de koop ingegaan en we zijn verder gaan kijken.
    We hebben de wieg uiteindelijk 2de hands gevonden op jawel MP.

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    GRRRRRRR:x:x:x

Er zou om 19 uur iemand komen kijken naar een bad hier, en gewoon niet op komen dagen he en dus ook geen belletje daar kan ik zo boos om worden!! Hou je er rekening mee en dan laten ze het gewoon afweten.

Deel Deze Pagina