Daarom zou ik ook altijd de dingen zelf gaan ophalen. Dan kun je ter plekke nog zeggen dat je hem niet neemt en waarom niet.
bakmama achter elkaar mailen nooit mee wachten is het niet goed en heeft ze zich niet aan haa woordgehouden gelijk mailen ik ben gecontroleerde verkoper en ik zal nooit maar ook nooit mensen oplichten vreselijk is dat en is er iets met het pakje mogen ze het terug sturen en ik zal het geld overmaken mits er echt iets is.. maar ik zou echt haar mailen met de mededeling dat het vol met vlekken zit en dat dit niet was gezegt..
Ik vind het sowieso schandalig dat mensen zoiets proberen... En vergeet trouwens ook bij Marktplaats zelf niet een melding te maken! Dat kon toch? Over de betrouwbaarheid van de verkoper? Of was dat bij eBay?
best grappig om dit allemaal zo te lezen . Maar idd, een hardstikke goede auto nog op mp en dan 150 euro bieden of juist belachelijk veel... en dan kijk je waar die gast nog meer op geboden heeft en dan doet ie dat overal, met als doel: gewoon verkopertje pesten... zodat verder niemand anders meer biedt... Maar aan de andere kant, van sommige artikelen vindt ik de 2ehandsprijs ook veel te hoog... ook al is het 'maar' drie maanden gebruikt, het is toch gebruikt en wie weet hoe vaak door de baby overheen gekotst, om het zo maar te zeggen. Maar goed, ik biedt daar gewoon niet op, tenzij de advertentie er al heel lang staat.
ja zeker kan je er een melding van maken dat staat rechts onder daar zie je dat je de link bv kan kopieeren en daar staat ook bij van de melding punten enz enz
Controleert marktplaats wel op IP adressen? Want er is 1 bepaald iemand die telkens terug blijft komen om mensen op te lichten. Het was eerst een gothic/metal/fantasy MP, maar ze is nu overgegaan op kinderkleding.
Ìk denk dat dat zinloos is. Je kunt zo naar een internetcafe gaan. Of met je auto een willekeurige wijk inrijden en daar niet beveiligde netwerken op gaan. (en dat zijn er veel) (wil je, eventueel via PB, mij laten weten wie, trap ik er tenminste niet in)
Ja, dat is inderdaad ook een beetje zinloos ja. Máár er zijn ook mensen zo dom, die wel telkens met dezelfde IP mensen bedonderen. Ik PB je.
k heb onze tweelingbox er op staan. Ben zo'n verdikt boxdeken en 4 lossen boxkleden. Krijg ik net een bod van 20 euro... Heb terug gemaild: Ik heb uw bod verwijderd. Ik neem aan dat u het me eens bent dat dit een onzin bod is???
Nou weet niet, misschien denkt die persoon ook wel van: "Ik weet niet hoe vaak er overheen gespuugt, geplast en gepoept is"...
Hier ook een ´slachtoffer´ van marktplaats, ik dacht een leuke doos met kleertjes te hebben. Stond bovenaan de advertentie merkkleding en ondertussen met het helemaal uitpluizen van de doos zaten kwam ik erachter dat er maar welgeteld 1 mexx shirtje ertussen zat en nog een paar merkkleertjes. En de over grootte hoeveelheid alleen maar non merk was. En de meeste kleding is verwassen, heeft gaten en vlekken. Dus een mail erachter aangestuurd, mail terug gekregen en het kwam er op neer dat ik volgens haar de pakket goedkoop heb gekregen en dat je op marktplaats per kledingstuk meer moet betalen. Maar goed vind het eigenlijk weggegooid geld want het overgrootte deel kan ik weggooien.
ik heb dat met een jack wilkinson jas van de kleine..die heeft hij absoluut nog nooit gedragen en ik wilde er toch 30 euro voor hebben. Komt me eentje met een bod van 5 euro:x
even iets positief laatst kon ik van iemand een maxi cosi cabriofix kopen voor maar 25 euro en de maxicosi ziet er zo goed als nieuw uit zelfs geen vlekje in de bekleding.. de man zei ook ik hoef er niet veel geld aan te verdienen wil er gewoon van af anders staat het in de weg
Wat ik ook irritant vind is als mensen ergens op bieden en als je dan zegt van nou oke daar kan je het voor hebben dan hoor je ineens niets meer! zeer irritant bied dan niet!
Kan het me goed voorstellen hoor! Ik heb ook wel eens zulke dingen: weinig geld, en allemaal lichamelijke klachten en zo. Soms slaat het ook nergens op (al helemaal niet!) ik kan me je irritatie voorstellen hoor! En ik vind het belachelijk dat ze je gaan mailen of het ook gratis wilt geven. ja duhuh, als je dat had gewild had je t wel gedaan nietwaar! Waar ik bij mp van baal is dat mensen gaan bieden en vervolgens wil je met ze in zee gaan dan geven ze geen reactie meer...! Groetjes!
Je moet als verkoper ook realistisch blijven vind ik. Wil je iets echt kwijt, bijvoorbeeld kleertjes en is het tweedehands dan krijg je er gewoon niet zo veel meer voor. Hoe mooi, duur en ongedragen het merk ook is. Ik heb voor mijn ongedragen, te klein gekocht lief! jasje van 35 euro ook ´maar´ 7,50 gekregen. Ik heb dit gedaan omdat ik het anders ook niet zou gebruiken, dan maar 7,50 dat is tenminste nog wat. Ik vind het schandalig als je een doos kleertjes verkoopt en je doet het vervolgens mooier voor dan het is. Gooi het dan gewoon weg of vraag er echt maar 2,50 euro voor ofzo. Ik heb laatst de beertender van mijn man verkocht via mp en die bleek kapot te zijn. Ik vond het heel vervelend en heb de 20 euro weer netjes terug gestort. Ik zou er namelijk niet mee kunnen leven dat ik iemand 20 euro laat betalen voor iets waar hij niets aan heeft. Ook het bieden en dan niet reageren is zeer vervelend. Ik doe het altijd zo dat als ik geen reactie krijg binnen 2 dagen ik het bod verwijder. Jammer dan voor de eventuele koper en mij. Verder heb ik alleen maar goede ervaringen met MP. Ik heb al veel verkocht en begin het ook te durven om dingen te kopen (kleertjes enz.) Ben ook altijd bang dat het zal tegenvallen en ik moet ook nog heel goed leren dat je niet altijd moet uitgaan van het goede in de mens. Ik ben dan wel eerlijk, maar dat wil niet zeggen dat een ander dat ook direct is. Het blijft toch vrij anoniem via de mail. Vind ik aan de andere kant ook wel een voordeel. Liefs
Ik zit nu met een kinderwagen die in de weg staat. Nou had er iemand gereageert op mijn advertentie (ik had 30,- gevraagd) en die wilde hem graag hebben maar heeft geen vervoer. Of ik hem wilde brengen (is 10 minuutjes rijden) en dan zou ze er 40,- voor betalen. Nou perfect. Ik ben hem tenminste vanmiddag kwijt.
Ik had een tijdje terug een deal voor een broek met een mevrouw. Mijn bod was geaccepteerd en ik had mijn gegevens al doorgemaild zodat ze het op kon sturen, zij zou mij dan even haar rekeningnummer nog mailen. Ik nog gevraagd of ze de advertentie dan wilde verwijderen (ben ook al vaker op mn plaat gegaan, vandaar ) en dat zou ze doen. Wordt ik vervolgens overboden en hoor ik nooit meer iets van dat mens!! Ik heb haar een mailtje gestuurd dat ik het bijzonder onbeschoft van haar vond, want dat ze op zijn minst even het fatsoen op had kunnen brengen mij te mailen dat ze liever met dat hogere bod akkord ging (wat ik ook niet netjes had gevonden, maar beter dan dit!) En waar ging het nou om? Om een bod van 1.50 hoger// Ik heb nooit meer iets gehoord! heb het ook twee keer andersom gehad; dat ik een lampje had gekocht voor 5 euro en alles was rond, ophaalafsprak gemaakt en toen kwam er een bod van 2.50 hoger binnen (lampje was maar 5 euro, dus scheelde best veel). Toen heb ik ook de verkoper gemaild of onze deal nog stond en hij zei dat ie met mij de afspraak had en dat ie dan maar langer had moeten wachten. Keurig netjes en het oosterse lampje hangt hier nu heel mooi in de gang! Zo kan het dus ook!
Hey Hier op zw pagina kunnen ze er ook wat van hoor!!! Ik heb al een hele tijd een kinderwagen te koop staan zelf voor 120 euro gekocht ook 2e hands maar nooit gebruikt. Ik was zwanger zocht een mooie kinderwagen via mp uiteindelijk gekocht komen m`n ouders met een bon aan mogen we een spiksplinternieuwe uitzoeken hebben we dus ook gedaan.. Maar deze staat sinds dien al op zolder. Vraag er nog zo`n 60 a 70 euro voor want staat in de weg. Vraagt iemand hier via zwpag. mag ik komen kijken prima afspraak gemaakt.. komt ze niet opdagen en vervolgens reageerd ze nergens meer op. Zelfs niet op prive bercihtjes.. Nou sorry hoor maar daar kan ik zo pissig om worden! Groetjess