Marktplaats irritatie

Discussie in 'De lounge' gestart door MvLiam, 21 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Zeer irritant en voor n jasje waar ik zelf 60 euro voor betaald heb ga ik niet wegdoen voor 7.50 dan laat ik t liever liggen waar die nu ligt!

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb zelf ook veel merkkleding er nu op staan maar wat ik wel heel erg onbeschoft vind is dat mensen b.v voor een mexx vest dat ik in de uitverkoop heb zien hangen voor 25 euro er dan zelf ook nog 25 euro voor willen hebben terwijl het al zeker 4 jaar oud is

3. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Tuurlijk dat begrijp ik ook best en dat is ook je goed recht :) Voor iets van 60 euro zou ik ook niet akkoord gaan met 7,50. Ik weet dat , in ons geval, er in principe geen kindjes meer bij zullen komen en daarom heb ik nu zoiets van weg is weg.... Als ik het laat liggen doe ik er sowieso niks meer mee. Dat vind ik dan zonde, dan vind ik, in het geval van mijn lief jasje, 7.50 oke.
    Maar een ieder is vrij om te vragen wat hij wil natuurlijk. :D

Liefs

4. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Dit vind ik ook. Ik heb bijvoorbeeld voor mijn lief jasje 35 euro betaald. In de uitverkoop was hij de helft, dus 17,50. Dan vind ik de 7.50 die ik ervoor heb gekregen prima.
    En of het nu onbeschoft is of niet dat je de gewone prijs ervoor vraagt, ik denk dat je dat er toch niet voor krijgt, daarom is er met mij altijd wel goed te (onder)handelen haha ;)

Liefs

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb het nog erger gezien.
    Het Donatella jurkje van Vingino wilde ik kopen. Stond op MP voor iets van 50 euro. Ik heb het via een webwinkel nieuw gekocht voor 25 euro.

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja belachelijk gewoon. vandaag had ik het kiddievoard verkocht voor 5 euro omdat ie best veel gebruikssporen had. De vrouw kwam binnen en ik zag gewoon aan dr kleding en haar zoontje ook dat ze niet echt veel had. dus ik had in eerste instantie zoiets van ach ja neem zo maar mee, ik hoef er niks voor. Maar ze stond er toch op dat ik die 5 euro kreeg. En dat vind ik nu zo ontzettend lief!

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Die maak ik ook zeer vaak mee! Of, nog erger; gelijk nadat je mailt dat je akkoord gaat, halen ze hun bod ineens weg, met als reden "geen interesse". Daar snap ik dus echt helemaal niets van!

8. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Hier eentje die niet anders doet dan marktplaats bezoeken.
    De eerste keer was een droogtrommel zo'n 5/6 jaar geleden...dramatisch ding, maar ja...

Ik heb 1x een pakket gekocht..leek heel leuk, was echt heeeel slecht en ranzig.
    Daarna een erg mooi merkenpakket gekocht voor 70 euro, man zat veel op de weg en bracht het langs:) Ze had ook nog extra foto's gestuurd. Contact gehouden en een pakket van een maat groter (mt 74) ook voor 70 gekocht. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.

Onlangs nog een pakket gekocht voor 100 euro, 3 euro per kledingstuk (ik reken het eigenlijk altijd uit per stuk). Het was te klein (mt 92) en heb het vervolgens bijna met winst weer verkocht:D

Ook wel nare ervaringen; een mooi winterjasje...zou opgestuurd worden en dat gebeurde maar niet. Het ging om 25 euro. Toen heb ik een paar ik gedreigd met politie. Ook daadwerkelijk een afspraak gemaakt (al werd ik later terug gebeld, dat ze deze aangiftes niet opnemen:x). Had ook mensen uit die woonplaats met die achternaam gebeld, maar kreeg niet de goeie...Uiteindelijk heeft ze het jasje toch opgestuurd.

Tips:
    Zoek in andere advertenties wat ze ervoor vragen/krijgen.
    Zoek de nieuwprijs op.
    Wacht gewoon tot je jouw prijs ervoor krijgt. Maar als je je adv er 3x op hebt moeten zetten, moet je misschien wat lager gaan zitten...

Ik zet er ook regelmatig gratis dingen op. Krijg je soms nog een doos chocolaatjes cadeau! Ook eens een kapotte samsung E900, 90 euro voor gekregen:D, kapotte laptop 150 euro, kapotte/slechte droogtrommel (die van 6 jr geleden) 25 euro
    Wat mensen allemaal niet willen hebben......
    irriteer je niet teveel...je weet dat mensen onzinbiedingen doen of niet meer reageren! Vervelend is het wel:(

I love marktplaats

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb het nu ook weer, zet ik iets op marktplaats, mensen bieden, mail ik dat ze het mogen komen halen, laten ze niks horen....... grrrr!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier hetzelfde!!!!heeeeeeeel irri!

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb het omgekeerde, had iemand een mailtje gestuurd met dat ik interesse had maar wat er precies in zat toen stuurde ze een mail terug dus ik er weer op gereageerd dat ik het wil hebben voor de aangegeven prijs, ineens niks mee gehoord!!
    Nou ja dan niet hoor :S je wilt graag van je spullen af of niet.... ik ga er ook niet constant achter aan mailen!

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja ik heb ook zoiets van Reageer dan gewoon niet als je geen intresse hebt?!?!?! ik kan me alleen maar bedenken dat die mensen geen leven hebben en zo toch een beetje sensatie proberen te vinden.

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hallo,

hier heb ik vorige week ook wat gekocht via marktplaats een longsleeve van de h&m maat 86 voor mijn zoontje. Zag er op het plaatje op marktplaats goed uit. En ik kreeg hem zaterdag in de brievenbus maak het pakje open en hij zag er uit alsof hij nieuw uit de winkel kwam, echt super gewoon, zelfs de opdruk was niet gebroken (snappen jullie wat ik dan bedoel). Ben nu alleen nog aant wachten op 4 broekjes voor mijn zoontje zou ze vandaag op de bus doen, dus morgen of overmorgen heb ik ze binnen. Moet zeggen dat ik nog geen problemen heb ondervonden met mp.

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Trouwens 1 x een erg lullige reactie gehad!
    Ik reageerde op een positiebroek in mn vorige zwangerschap (die mis is gegaan) maar de dag dat ik reageerde kregen we te horen dat het hartje van ons kindje was gestopt met kloppen! Dus even niet meer aangedacht toen kreeg ik na 2 dagen ineens een mail waarin diegene me volledig uitschold en boos was waarom ik niet reageerde ik had echt zoiets van wtf??? oké een mail sturen met waarom iemand niet reageert is normaal maar om daarvoor iemand uit te schelden? :S
    Dus toen heb ik de situatie uitgelegd, maar nooit niks meer terug gehad zelfs geen excuses.....

15. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Zelfs geen excuses?!
    Harteloos!

16. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Als ik wat verkoop en mensen doen een bod dan mail ik ze dat het oké is. Ik geef ze dan 24 uur om terug te reageren, doen ze dat niet hebben ze pech. Heb al zo vaak gehad dat je dan niks meer terug hoort.

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb al een tijdje een loopstoel op marktplaats staan.
    Morgenochtend komt er iemand kijken.
    Hopelijk komt die op dagen....

@Wup, 24 uur is niet zoveel hoor. Ik geef ze meestal 2 of 3 dagen. Heb zelf ook wel eens dat ik een paar dagen weg ben.

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja over dat niet reageren vind ik zelf ook niet kunnen maar ik heb het zelf ook een paar keer gedaan maar daar kon ik niks aan doen. Steeds al ik weer ergens op had geboden lag ik of de kleine wel in het ziekenhuis waardoor ik het helemaal vergat :( wel nadat ik er weer aan dacht een mail gezonden met me excusses. Ik heb ook een keer eentje gehad van me dressoir die zei ik kom het de volgende wek ophalen ik zei ok is goed 1 week dan want het staat me vies in de weg en de kinderen klimmen erop en dat vind ik gevaarlijk. Krijg ik eerst een mail mag het iets goedkoper want me vriendin heeft het niet breed. Waarom ik heb terug gezonden dat ze niet moeten zeuren dat ik 3 kids heb en ook probeer rond te komen en hij zou dus toch de week erna komen. Die week niemand gezien de week erna ook niet....dus ik heb het aan iemand anders verkocht. De week erna staat ie aan de deur (4 weken later dus) en ik zeg hem dat ie al weg is. Begint ie me vol uit te schelden. Ik denk ja moet je je maar aan je afspraken houden. ik ga toch niet me hele woonkamer vol laten staan omdat iemand steeds niet komt

19. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    hmm
    tja er zullen altijd van dat soort mensen bestaan. Ik heb ook wat meegemaakt. Volgende week ben ik vrij en wil aan de tuin wat gaan doen. Heel handig een advertentie met een bult gratis zand. Na contact was het nog beschikbaar maar mocht geen afspraak maken om het op te halen een weekje wachten tot ik weer terug ben van vakantie kan er niet bij (ze hebben het al vanaf 22 September liggen) En dat terwijl ik daarnaast ook een aanhanger moet regelen. nee wacht maar tot je terug bent! tssss. Ze mogen in het zand stikken! nu heb ik geen zin meer om het daar te halen!
    Sorry jongens moest even spuien....:)

Grts

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier hetzelfde. Wij hadden meubels gekocht van totaal prijs 3300 euro. Achteraf spijt ervan te snel besloten en om er vanaf te komen moesten we 1500 euro betalen nou nee dan betalen we liever helemaal en houden wij het. Maar nu op marktplaats gezet aangezien wij gaan verhuizen en toch andere meubels willen nou wat een onzin biedingen krijg ik toch 25 euro voor een salontafel of 100 euro voor een eettafel met stoelen terwijl die eettafel met stoelen alleen al 1500 euro kostte!! De meubels zijn nog geen jaar oud en ze krijgen er nog 3 jaar garantie bij ook tja daar reageer ik echt niet op.

Ook 1 keer gehad. Ik had veel kleertjes van Joshuah over en wilde dat verkopen dacht maak er een pakket van. Er zat heel veel in. rompers, schoentjes, mutsjes, truitjes, broekjes enz.. en ook wat minder dure merkkleertjes erbij gedaan. (de dure heb ik apart verkocht) kreeg een bod van 30 euro meisje had echt niet veel denk ok. Voor deze keer. Komt ze aan zag al meteen dat zij het totaal niet breed had. Ze was in verwachting van de 3e en heb haar allerlei extra spulletjes ter plekke gegeven. Zij was er superblij mee en mij gaf het een goed gevoel :)

Je hebt helaas mensen die misbruik maken maar er ook goede tussen zitten het is gewoon geduld hebben :)

Deel Deze Pagina