Marktplaats irritatie

Discussie in 'De lounge' gestart door Willes, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik verkoop al 5 jaar via mp
    heb vele dingen mee gemaakt
    maar ik maak me er nooit druk om
    ik mail ze terug krijg ik niks te horen dag erna tot laat in de avond
    stuur ik een mail terug dat ik verder ga met een ander
    maar verder ik zie het wel haha
    maak me nooit snel druk daar heb ik wel meer voor te doen hi hi
    :p:p

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Ik heb het vorige week gehad:

Loungebank erop... 200 mailtjes met mensen die hem voor een prikkie willlen overkopen...Op een gegeven moment een goed bod... Heen en weer gemailt....Mijn adres gegeven ze zouden de volgende dag om 18:00 uur komen! En wat denk je?? NIEMAND!!!!
    Heb allang geleerd dat je je pas rijk moet rekenen als ze het of daadwerkelijk hebben gestort of echt hebben opgehaald want je weet het gewoon maar nooit!

3. tulip

tulip Niet meer actief

dat is mij van de week 2 keer gebeurd.

4. 1234

1234 Niet meer actief

mij ook van de week. ;)

Weet je wat ik soms ook weleens denk, maar weet het niet zeker hoor. Zodra je gemaild hebt met iemand, komt volgens mij ook je volledige naam er staan toch? Of in ieder geval je emailadres. En in mijn emailadres staat ook mijn volledige naam.

Dus wie weet dat sommigen je wel gaan googlen, en wanneer ze meer info over je te weten komen, bijv je profielfoto op hyves of facebook bijvoorbeeld of een andere link op internet. En als ze je niet aanstaan, ze ineens afzeggen. (Ik kan er helemaal naast zitten hoor..... :))

Tenminste... als ik zelf iets koop bij iemand, dan kijk ik even op hyves of die persoon een account heeft. Ben altijd wel benieuwd welk gezicht er achter je mailtjes zit en waar je je spul vandaan haalt.

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

haha sorry maar dat is wel vergedacht... Mijn naam zit niet in mijn mail...
    Ik denk dat mensen soms bieden om te bieden... Of op meerdere dingen en als je dan te laat reageerd heeft die gene het misschien al gekocht bij een ander?? OF ziet er toch vanaf??

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Heb overigens alleen op names gegoogeld als ik het niet vertrouw maar nog nooit op hyves gekeken...

7. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb ingesteld dat mijn mailadres niet zichtbaar is, dus dat ze alleen via marktplaats kunnen reageren. Dat kan het dus hier niet zijn. Ik denk dat mensen gewoon op meerdere dingen bieden, of gewoon voor de lol bieden.

8. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hier wordt ik er soms ook gek van. Mensen denken maar dat je altijd maar thuis bent ofzo.
    Zit hier nu ook weer te wachten op een reactie of een bezoek...
    Gisteren een artikel op MP gezet. Gisteravond laat een bericht dat hij/zij het wil komen halen voor de vraagprijs en dat diegene maandagavond wil langskomen. Dat mailtje zie ik vanmorgen. Gelijk gemaild dat dat OK is, maar of hij/zij een richttijd kan geven. Tot nu toe dus niemand gezien en geen bericht gekregen.AHHHHH

9. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    idd irritant. Ik had een bod gedaan op marktplaats op een aerosleep topdek. Ze ging akkoord met het bod, had met mij een afspraak gemaakt dat ik langs zou komen, maar nog geen adres gegeven. Mailt ze terug dat er iets tussen was gekomen. Nou ja dat kan, prima. Wil ze een nieuwe afspraak maken. Ik een aantal data teruggestuurd wanner ik zou kunnen, krijg ik vervolgens nooit meer bericht terug en de advertentie is weg. Jammer want ik wilde het wel graag hebben (zeker voor dat geld).

10. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Nu eentje: Doet een (laag) bod op een collecters item dat veel meer waard is, maar ik wil het kwijt, kan het straks met de emigratie toch niet meenemen.
    Ik mail dat ik akkoord ga maar dat het dan wel snel opgehaald moet worden. Oh.. ze kon pas over 2 weken..
    Ja helaas, daar ga ik niet op wachten hoor.

11. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hier hetzelfde verhaal. Het lijkt de laatste tijd wel in dat mensen bieden en dan gewoon niet reageren.

Ik stuur de laatste tijd gewoon een pisnijdig mailtje naar die mensen. Vaak krijg ik dan een mailtje terug met allemaal redenen waarom ze niet kunnen komen of waarom ze niet meer reageren. Ik heb dan altijd zoiets van...zeg het dan meteen dat je niet komt opdagen of dat je geen interesse hebt.

Wat zo jammer is, is dat de advertentie steeds meer naar achter gaat en dat er steeds minder mensen ernaar kijken, omdat er al langer dan een week staat. Zo zonde is d

Groetjes,

Kim

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ahhhhhh...ik wil ook even mopperen!
    Ik heb het vandaag voor het eerst gehad. Ik 25 km rijden voor iets op te halen...maakt ze niet open!
    Oh ik baalde! Thuis aangekomen een boze maar nette mail gestuurd. Mailt ze terug dat ze wel thuis was. Jeetje dat is helemaal balen. Nou ja ze gaf zelf ook wel aan het heel vervelend te vinden maar ik baalde echt als een stekker.
    Gelukkig is het dus niet met opzet geweest maar toch!

Deel Deze Pagina