Heb nu al twee x een nummer op de radio gehoord, wat toen de tijd op de begrafenis werd gedraaid bij een oud-schoolgenootje van me. Je hoort dat nummer echt normaal NOOIT en nu tot 2 maal toe. De eerste keer dat ik dat nummer hoorde was toen ik voor het stoplicht stond naast.... een begravenisauto (BAH)... en nog geen uur daarna liep iemand langs met een rouwboeket. Nu zal ik waarschijnlijk overal wel weer wat achter zoeken, maar ik vind dat soort dingen toch altijd eng. Ik ben altijd bang dat iemand je wat duidelijk probeert te maken ofzo. JAK! Nu ben ik zoiezo al geen fan van begravenisauto's e.d. dusja..
Tsja, hoe vaak sta je naast een rouwauto? Misschien wel veel vaker. Normaal gesproken let je er waarschijnlijk niet op, alleen omdat je dit nummer nu hoorde wel. Denk ik dan .
Hahaha ja, waarschijnlijk wel, al kijk ik nooit naar een rouwauto hoor. Ik blijf dan strak vooruit kijken (beetje een tik van me). En agg dat nummer zal ook wel stom toeval zijn. Kzapte m wel gelijk ff over naar een andere zender (lang leve bijgeloof )
En dat nummer (lang leve wiki).. stond rond deze periode in 2001 langdurig in de top40, zal dus daar wel mee te maken hebben dat je hem nu wat meer hoort. Lol kun je nagaan ff panisch googelen.
Kan ook zijn dat je het nu hoort omdat je er herrinneringen aan hebt en het nummer er eerder ook wel op was maar dat het je toen niet opviel.....
Ja waarschijnlijk wel, als het echt een ''hint'' zou zijn zou het wel een ander nummer zijn en niet van een schoolgenootje waar ik vrij weinig mee had verder. I.c.m. de begravenisauto roept het natuurlijk dubbel de herinneringen op. Maargoed, Het is 10 jaar geleden dat hij is overleden en ook 10 jaar geleden dat dat nummer een hit was, waarschijnlijk dat hij daarom nu wat meer op de radio te horen is. Wel een manier om er even bij stil te staan bij iemand die veelste jong is overleden...