tja, voor die 7 euro goedkoper zou ik ze wel nieuw kopen, zou eerlijk gezegd zelf ook 20 euro geboden hebben. de waarde van schoolboeken daalt zó snel....plus de verzendkosten via mp zijn vaak hoger dan bijv. via bol.com, waardoor het verschil al bijna helemaal wegvalt. ik heb vaak verzoeken om spullen gratis weg te geven, daar ga ik nooit op in. stuur wel altijd netjes een mail dat dat niet de bedoeling is.
Hier gister, oud colegaatje zou het pakketje wel even voor mij ophalen ( 3 armani setjes, 70 euro voor betaald!) heeft ze er gewoon maar 2 meegegeven! Ik bellen, ja sorry, ik heb de rest nu al verkocht.... Ben nu bezig om iig een deel van het geld terug te krijgen!
Boeken en schoolboeken is vooral een heel gedoe via MP. Brengt zich bijna niet op. Ik had een hele stapel van mijn opleiding. Heb er geloof ik 1tje via mp verkocht voor de prijs die ik wou en de rest bracht meer op via bol.com. Moet zeggen dat er nu nog +- 10 stuks in de la liggen (helemaal nieuw) die ik niet kwijt krijg. Binnenkort weer eens proberen geloof dat semester ervoor weer begint.
Hi i, net ook een bod van 10 euro gedaan. Ook een email met de mededeling dat het niet serieus was. Ik hoef dat stoeltje helemaal niet. Maar ik kon het toch niet laten. Ze vertelde er ook niet bij wat ze wel wilde hebben inderdaad.
Je betaalt wel wat aan bol.com maar als je redelijke prijzen neer zet haal je er toch nog wat uit.. (voor mij maakt het nu niet meer uit die paar boeken die ik nog heb liggen. Als ik er al iets voor krijg ben ik er blij mee. )
Zo heb ze op bol.com gezet. Dat ze er iets voor willen hebben snap ik, maar krijg er nog genoeg voor terug als ze verkocht worden. Ben benieuwd of ik reactie krijg.
inderdaad boeken via bol. com verkopen kan je een veel beter prijs voor krijgen en heb je geen gezeur ik wil het goedkoper krijgen van je , nee de prijs die er staat moet je ook echt betalen , duurt alleen wel lang bij bol voordat je je geld binnen hebt maar je ben altijd zeker ervan dat je het binnen krijgt. ik heb nog niets van haar gehoord dus ik neem aan dat mevrouw even dacht haar geld terug te krijgen en de sieraad te houden :x. xxjes
Wij hadden onze auto op mp staan, prijs E4500,- Krijgen we een bod van E3700,- De auto moest eigenlijk snel weg dus wij mailden terug dat hij em voor E4000 mocht komen halen. Niks meer gehoord. Een week later krijgen we van precies dezelfde persoon een bod van E3250,- Ik mailde terug dat hij die week ervoor een bod van E3700 had gedaan en wij die E3250 nu dus een beetje vreemd vonden. Schrijft hij terug 'ja maar dat was vorige week en nu wil ik em voor deze prijs' Hoe brutaal kan je zijn he?! Ik heb em terug gemaild dat hij em nog steeds voor E4000,- mocht komen halen maar nooit meer iets gehoord
Nah! Jeetje Sterre...das echt idioot! Hier met een bankstel gehad. Ze komt niet opdagen, ik bellen...toen ik uitlegde wie ik was, hing ze op! Nah, das toch asociaal?! Wat er ook tussenkomt, dan kan je de verkoper toch even een telefoontje doen? Zo maf! Heb haar vm nog ingesproken, haar gebeld, gesms't en gemaild...puuf omdat ik giftig was
Ja,zoiets heb ik ook weleens gehad. Ik had een spijkerbroek van Seven (peperduur) op MP gezet en kreeg al snel een bod van 50 euro. Ik vond het een prima deal,ook al had ik die broek amper gedragen. De broek zag er nog hartstikke goed uit,als nieuw. Ikke dat ding opgestuurd,krijg ik een paar dagen later een reactie..!! Hoe durf je mij die broek voor 50 euro te verkopen?!?! Hij ziet er niet meer uit en is tot op de draad versleten!! Dat vod is nog geen tientje waard..enz enz enz Het werd nog erger maar dat weet ik al niet eens meer,pfff. In 1 woord belachelijk,die broek was perfect in orde dus ze wilde volgens mij gewoon de boel oplichten..k*twijf!:x Ik heb na een aantal mailtjes over en weer niets meer laten horen,rot op..mafkees
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet echt logisch hoor... Bieden vanaf 85 en er dan bijna twee keer zoveel voor willen hebben... Zet er dan gewoon op wat je wil hebben, dan heb je geen last van te lage biedingen. Je maakt het jezelf eigenlijk wel een beetje lastig zo...
Zo had ik laats. Een setje gekocht het heeft er een maand over gedaan om hier te komen. En wat wil het laaste. Had al paar keer gemaild maar in de laaste mail had ik gezet dat ik haar heb gemeld bij mp als niet eerlijke verkoper en dat ik het kamer vindt dat ze zo haar geld verdient en na hoor twee dagen later en het paketje is er in een keer vaag
ik heb nu tot 2 keer gehad dat ik niet zo leuke ervaring heb met mp.. 1 keer had ik een kasje gekocht op de dag dat ik hem op zou halen dacht ik mail nog even had ze hem al verkocht aan iemand anders:x:x dus reageerde best een beetje boos wat denk je wat dat mens zegt.. dat ik me niet zo moet aanstellen en dat ik met dit gedrag nergens ga komen.. nou sorry hoor volgens mj ben ik netjes opgevoed verkocht is verkocht.. ze kon hem nu voor 5 euro meer verkopen.. nou hoop dat ze er heel gelukkig van geworden is.. wordt nog boos als ik eraan denk.. de 2de was ook weer voor een kasje want was en ben nu nog steeds op zoek naar een kasje.. maargoed had gemailt 25 euro kon ik hem opkomen halen want ze gunde mij het kasje wel nou dacht dat is lief dus hup afspreken wanneer ik hem op kon halen.. maar hoorde niets ging kijken bij de advertentie en ja hoor was 30 euro geboden kreeg ik een mail dat ze toch nog even wou nadenken want zo als ik kon zien was er toch al 30 euro geboden.. nou mijn gedacht waren meteen stop dat stomme kasje lekker in je hol!!!!!!!!!!!!! ook vind ik dat mensen soms best veel geld willen hebben voor dingen.. maargoed dat is mijn mening
MrsNuke: Had ik ook, geboden voor E15,- Afgesproken dat ik het kon komen halen. Even later zag ik dat er E20,- was geboden dus ik zag de bui al hangen maar dat vrouwtje mailde of ik de spulletjes zeker weten kwam halen? Tja ze had dat bod gehad van E20,- maar wilde eerst zeker weten of ik echt kwam want ze had met mij al iets afgesproken. Vond dat erg netjes van haar! Heb haar daarvoor ook bedankt en ze vond het niet meer dan normaal, afspraak is afspraak. Tja zo denk ik ook maar helaas veel meer mensen niet.
risico van opsturen..zeg dat er voortaan maar bij! Als ze zeker weten goed wil hebben moet ze het maar ophalen hoor... het kan zeker zijn dat ze het niet mooi vind en haar risico vind ik.
Nou echt belachelijk zeg. Hebben die lui geen hersencellen ofzo? Ik kreeg laatst een bod op een blender, hartstikke goed ding. Is echt nog wel 35 euro waard. (was nieuw iets van 80 of 90 euro). 2 jaar oud en nog geen 10 keer gebruikt. Ik kreeg een bod van 10 euro. Dus ik heb netjes teruggemaild dat 10 euro te laag vond. Kreeg ik een mailtje dat ze niet zoveel geld heeft en dat ik haar kindjes er erg blij mee zou maken als ik hem voor 20 euro wil verkopen. Ik vind het echt jammer als mensen hun kinderen dan inzetten bij zoiets.
ja wie niet waagt wie niet wint he....sommige aanbieders gaan ook heel snel op onnozel lage biedingen in hoor..
ms nuke, dat vind ik ook echt asociaal zulke dingen. Ik heb ook wel eens een deal met iemand gemaakt terwijl ik later nog een hoger bod kreeg, maar das mijn pech dan.