Hahaha grappig. Maar als je je kind voor de grap had aangeboden had de politie bij je op de stoep gestaan 😂
Ik vond deze wel heel grappig wahahha. Combinatie van titel en foto: ⥠Prachtige originele zwarte korte Ugg's mt 38 - Schoenen - Marktplaats.nl
Whahaha die is echt heeeeeel erg! Tenzij je fan bent van het circus! Wat een poppenkast zeg die buggy 😂😂😂😂😂
Haha die uggs zijn wel heel erg, helemaal in combinatie met die naam ja. Hoop alleen dat de eigenaren zich niet op dit forum bevinden
Ik moet echt lachen om de advertenties waar ik een redelijke prijs voor bied. Dat het bod dan geweigerd word. En ik de advertentie 2 maanden later terug vind voor het bod dat ik erop had gedaan. Dan heb ik het meestal niet meer nodig.
Opzich geen raar spul maar kwam net langs een advertentie van iemand die "my letel pony" verkoopt. Met als uitgebreide beschrijving: letl pony
Serieus? ⥠4146. Baby All stars converse. - Babykleding | Schoentjes en Sokjes - Marktplaats.nl Zelfs voor een kringloopwinkel wordt dit me te bont!