Hoi Hoi, In mei heb ik wax extensions laten zetten en dit bevalt mij enorm goed. Helaas moeten ze er toch echt uit en sta ik op het punt van bevallen dus vind ik het zonde om er direct nieuwe in te laten zetten. Het is nogal een aardig bedrag en vind het zonde als ze daarna direct in de klit zitten enzo. Nu heb ik een hele tijd geleden eens voor de lol clip in extensions gehad. Dit was niet zo'n succes maar ze waren dan ook erg goedkoop en bovendien was het geen echt haar. Mijn eigen haar is erg dun dus ik ben benieuwd of hier mensen zijn met ervaring met deze extensions. Het lijkt mij toch wel heerlijk om ze in en uit te doen wanneer ik dit wil. Waar heb je ze gekocht of besteld en hoe bevalt dit ? Groetjes Jacq
Ik heb clip in geprobeerd maar het zat gelijk niet lekker. Ik heb dun en fijn haar en dit was te zwaar. Ik ben daarom ook voor een flip in gegaan.
Ik heb geen ervaring met zo'n clip maar op de huishoudbeurs hadden ze van die extansions met een heel dun doorzichtig draadje eraan (weet niet meer hoe het heet). Ik had er voor het idee 1tje in laten zetten daar en het was echt heel erg mooi en zat ook lekker. Mocht zo'n clip niets zijn kan je misschien daar even op googelen.