zo zeg...dat is lullig. Ik heb ook wel eens gehad, dat ik iemand bod geaccepteerd had, nog geen tijd gehad om de advertentie weg te halen en een hoger bod kreeg, maar das mijn pech dan. Dit vind ik echt niet kunnen.
Jeetje.....wat zijn mensen toch onbeschoft zeg. Sommige vinden het lastig om afspraken na te komen. Ik zou dat aks ik iets verkocht had echt niet het aan een ander durven verkopen omdat die net iets meer heeft geboden. Triest
Ja nogal, stond ook raar te kijken.. Vl: Ow dat is vervelend.. Ik meteen: er zit een pinautomaat op de hoek, als je hem wil moet je het nu zeggen want over een uur ben ik weg. Was best boos!
Ja dat heb ik ook al gehad. Maar ik troost me dan met de gedachte dat er weer iets verkocht is en dat het meer heeft opgebracht dan het zomaar weg te gooien...
Inderdaad als ik met iemand een overeenkomst heb bereikt, heb ik pech als er iemand komt die meer biedt. Afspraak is afspraak. Ze wist verdorie dat we een kar moesten huren en dat we al onderweg waren.
En idd als ik aan iemand al akkoord gegeven heb en ik krijg daarna een hoger bod dan blijf ik toch bij degene waar ik al akkoord bij heb gegeven. Heb andersom ook vaker meegemaakt dat je dan een lullig mailtje terug krijg.. Raar! Kunnen jullie je linken van mp niet in een post zetten? Koop liever bij iemand bekend van zp dan een totale vreemde.. Wie weet zit er wat tussen
Ik ben dan meer van de verkoopkant meestal maar ik maak ook wel vaak mee dat mensen voor een dubbeltje op de voorste rij willen zitten hoor... Mijn Mutsy Evo pas verkocht, ik heb hem bij Babypark vandaan harstikke duur. Originele voetenzak erbij regenhoezen Maxicosi voetenzak bij Maxicosi. Meeste dingen nieuw in het plastic nog. En dan mailen mensen met '175 euro en ik kom morgen langs' :x Het maakt me gewoon heel pissig dat mensen zo brutaal zijn om met van die beledigende biedingen te komen. Dikke doei dus he! Had het bieden vanaf 250 ingesteld staan, die wagen is 8 maanden gebruikt geweest en letterlijk zo goed als een nieuwe En ja er kan verschil in prijs zijn maar het is ook nogal afhankelijk of dat item 1,2,3,4,5 etc. eigenaren heeft gehad. De staat is dan meestal ook een stukje minder
Ik had een mutsy urban 4rider met autostoel en wandelwagen gekocht, was van de eerste koper bon aanwezig en zat nog tas bij, originele voetenzak etc etc en had 300 geboden. Kreeg toen een mail terug of het serieus was dus schrok en dacht dat ze het te weinig vond, had ongeveer helft qua nieuwwaardes gepakt en dan nog iets eronder ivm tegenbieden. Toen gebelt dat ik serieus intresse had en ze ging meteen akkoord. Toen ik daar kwam zei ze dat ze een bod van 25 meer had gehad, heb toen zonder gezeur die 25 maar betaald maar ik vond het wel vreemd... Je gaat akkoord met de prijs, ik reis een uur om hem te halen en dan kom je aan en krijg je te horen dat ze toch nog 25 erbij willen.. Maar ja.. Wel een gloedjenieuwe wagen want was echt supernetjes
Nou ik heb het laatst wel gedaan hoor.. mevrouw was supertraag met reageren, te druk om geld over te maken dat zou ze de volgende ochtend wel een keertje doen..(wel tijd op MP af te struinen...) Volgende ochtend geen geld. Pakketje lag al klaar. En toen.... kreeg ik een veel hoger bod Nou ik sloot dus de deal met die persoon en heb mevrouw afgezegd. BOOS dat ze was oei Boeiend ken haar toch niet en dan had ze maar wat rapper moeten zijn met de centen te betalen. (kreeg ook einde van de middag pas een mail en mooi niet dat ze het geld al had overgemaakt.. )
Ik vind het ook andersom.. Ik heb er een bumbo op staan voor 25 euro en dam bieden ze 21 euro... Ik ben zelf zo iemand die dan denkt, maakt die 4 euro minder nou zoveel uit dan?! Natuurlijk is het onderhandelen, maar soms vind ik dat het voor die paar euro niet veel hoeft uit te maken! Als je dan wil onderhandelen, bied dan 15 euro ofzo! Ik wacht nu persoonlijk nog even af, want het staat er pas een halve dag op
Vroeger kon ik me ook wel eens storen aan mp tegenwoordig zie ik het gewoon zakelijker... Het is een handel gebeuren... Soms heb je voordelen soms nadelen... Als het tegenvalt denk ik ach ja dat is mp... Ik kan me er aan gaan storen maar uiteindelijk zit ik met een rot gevoel, maar schiet ik wat mee op... Uh nee dus heb ik dat " losgelaten "
Ik snap de frustratie niet zo goed! Ik koop en verkoop regelmatig dingen via MP en onderhandel er ook op los, daar is MP in mijn ogen ook voor.
Ik zit op Kapaza (B), mag dat ook? Hier vooral babyuitzet in de aanbieding, maar ook mijn zelfgemaakte wenskaartjes staan erop.
Ik irriteer me juist aan al die mensen die bieden en als je dan reageert dat je akkoord gaat met het bod, hoor je opeens niets meer, ook al hebben ze nog geen uur ervoor een bod uitgebracht.
Denk dat er op mp altijd frustraties aan beiden kanten zijn .. Als er 20 word gevraagd bied ik ook wel 15 (blijft toch handelen) soms heb ik er zelf wat op. en als ik denk ooh dit mag voor 30 weg , krijg ik ook mailtjes; ik bied je 10 euro, kom ik het gelijk halen .. Tsjaa ehh blijf maar mooi thuis denk ik dan :d
Vind het ook heel vervelend als mensen een afspraak hebben gemaakt voor bezichtiging en dan gewoon niet komen opdagen.
Yep, laatst 2 van die gevallen gehad. 1 woonde in de buurt dus deed nog extra van de prijs af als ze kwam ophalen. Nooit gezien. De ander mailt voor het rekeningnummer, ging dadelijk overschrijven, nooit een cent gezien...