Dan is het helemaal een superkoopje! Adres met .pl zou misschien kunnen zijn dat die Poolse mensen hier werken en wonen en daarom op marktplaats zitten.. Ik heb ook altijd meteen m'n bedenkingen bij dat soort adressen maar vaak raak je nou net je spullen wel kwijt aan de vage bieders haha
Zo'n bedrag zou ik dus alleen betalen als het aantoonbaar van de eerste eigenaar is d.m.v. aankoopbon. Vaak zijn kinderspullen en speelgoed (en kleding vaak ook..) al meer dan 10x van eigenaar verwisseld en daarom willen mensen er niet (te)veel voor betalen. Als ik zelf iets verkoop dan zet ik er ook bij met aankoopbon want die bewaar ik ALTIJD en zeker van kinderspul waarvan ik weet dat het snel weer weg gaat. Zo ook van mijn Babybjorn wipstoel die binnenkort in de verkoop gaat, hiervan heb ik zowel de bon als de doos bewaard. Levert extra geld op bij verkoop.
Ja dat dacht ik ook nog, maar ja, zullen zien. @ MamaPeetje: Ik bewaar ook de dozen maar aankoopbewijs eigenlijk niet. Tenzij er garantie opzit natuurlijk.
In laatste instantie heeft ze nog gereageerd, iets voor 17u. Bleek dat ze van een dorp verder moest komen dus is al opgehaald. Vroeg 15 om 10 te krijgen en ze deed een bod van 12. Fijn!
Al drie kwart jaar staat er een roze big auto met roze caravan op marktplaats. Ik vind hem helemaal geweldig. Hij stond voor 80 en nu 50 euro te koop. Ik vond het te duur en had 35 euro geboden. Nooit iets meer van gehoord en had hem zoiezo al voor 70 euro nieuw gevonden. Nu heb ik hem gekocht voor totaal 25 euro, een super leuk cadeau voor onze dochtertje d'r verjaardag. Ik bied ook wel is op de mail met een lagere bieding dan vraagprijs. Maar ik vind ook dat mensen vaak te veel vragen voor hun spullen. Mijn vriend gaat zo een bolderkar ophalen voor 6 euro, maar moet wel nodig opgeknapt worden.
Ik vraag altijd meer dan ik er effectief voor wil omdat toch iedereen afdingt. En als je geluk hebt, krijg je de prijs wat je vraagt
oeioei duizend maal sorry Ik ben zo'n "vreselijk" persoon die altijd meer vraagt dan het bod dat ik gekregen heb. Ik ben een geboren verkoopster en kan er heeeeeel slecht tegen als ik iets verkoop en ik heb het gevoel achteraf dat ik er meer uit had kunnen halen... Slechte eigenschap denk ik dan Heb daardoor ook wel wat koopjes misgelopen maar ook zeker wat meer uit andere koopjes kunnen halen
Ook al staat er soms bieden vanaf ... Dan stuur ik nog gerust een mailtje als ik de vraagprijs te hoog vind maar wel serieus interesse heb. Met name met advertenties die al wat ouder zijn vind ik het de moeite waard. Misschien is mijn bod wel het hoogste wat de verkoper heeft gehad en is ie bereid in prijs te zakken. Ik vraag dan altijd of de koper wil laten weten of ie akkoord gaat. Vaak doet de verkoper een tegenvoorstel, daar kan ik dan weer op reageren. Sommige verkopers reageren helemaal niet op een lager bod, ondanks mijn mail, dat vind ik jammer want dan weet ik ook niet of er uberhaupt onderhandelingsruimte is.
Ik heb het ook wel eens gedaan.. Ik wilde ooit eens super graag een roze touchscreen telefoon van LF.. Er was al een bod van 100 euro gedaan, maar al enkele weken terug. Gemaild heb direct voor 75 euro op te willen halen. Zelfde avond had ik het toestel voor 75 euro. Sommigen vragen ook te veel, of ik weet dat het al veel goedkoper in de winkel gelegen heeft. Dus ik mail dan mijn bod met de reden van mijn bod erbij. Dan kan de verkoper altijd beslissen wat die doet.
Mijn man heeft net een halfhoogslaper gratis opgehaald voor onze zoon. Hij is nu grenen,maar wij gaan hem wit lakken.Dus een leuk opknap projectje.
o ja met een oudere advertentie durf ik dat ook wel, mensen zijn vaak blij dat er überhaupt nog op gereageerd wordt.
Ik hou van marktplaats. Maar wat haat ik het als ik al voor heel erg weinig (dure) merkkleding er op zet en mensen met een bod van 4 euro komen! Kleding nooit gedragen, kaartjes hangen er nog aan, nieuwprijs 69,95. Ik hoef er al niet veel voor maar dat vind ik echt onzin biedingen..
Ik reageer dan ook niet altijd watik er op zet is vaak al erg laag geprijst en als mensen dan nog minder gaan bieden en vaak zelfs fors minder dan neem ik niet de moeite om te reageren .
Haha! Dat had ik laatst ook precies hetzelfde,dan denk ik 'stik er dan maar in' Nou moet ik zeggen dat ik altijd belachelijk laag bied,zo geef je de verkoper het gevoel dat hun spullen niets waard zijn en gaan ze eerder akkoord met een lager bod.