ok, need your help!!! vriend wil carnavallen, en ik ben zo bang :(

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

oke ik heb echt even een objectieve kijk nodig

Als mijn vriend uit gaat drinkt ie best veel.... zijn vrienden ook..hij is heus niet altijd dronken... maar hij kan helemaal los gaan..
    Ik heb daar op een of andere manier altijd al een aversie tegen gehad...

nu wil hij gaan carnavallen... eerst 1 nacht, vond ik al niet zo leuk maar nu perse 2 nachten.....

ik ben altijd al bang om hem kwijt te raken, hij is gewoon ZOOO leuk en knap en lief en eigenlijk perfect!!! maar hij drinkt soms veeeellllll

Maar nu lees ik overalllllllllllllllllllllllllll dat carnaval een groot vreemd ga zuip festijn is en nu maak ik me helemaal zorgen...

ik praat er wel veel over met hem hoor, en hij zegt dat hoeveel hij ook heeft gedronken, hij echt nooit ons leven op het spel wil zetten, dat ie veel te gelukkig is met mij en zn zoontjes en dat ie nog steeds verliefd is op me.....

En toch blijft het knagen....... ik ben gewoon altijd zo bang dat er iets gebeurd.. herkennen jullie dit? en kan iemand mij gerust stellen? iemand die in Maastrichts woont ofzo en daar ook gaat carnavallen

alvast bedankt :):):):)

liefs Muis

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

tja waar ik eerst woonde had je 8/9 maande na de carnaval een baby boom ;)

het lijkt mij heel verstandig gewoon tegen je vriend te zeggen dat hij best mag gaan maar dan niet drinken. of weet ik veel wat.
    het lijkt mij dat jullie hier samen over moeten praten.

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ehm, tja carnaval is nu eenmaal een 'vrij' feest. Mijn man gaat ook alleen carnaval vieren & houdt ook van een biertje. Maar ik vertrouw hem. Als er geen vertrouwen in je relatie is, zit er volgens mij iets niet goed ?

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Vertrouwen én zelfvertrouwen!

Hoe jij je opstelt, bepaalt hoe je behandeld wordt.

Ik zou hem juist niet het drinken verbieden (=onzeker en wantrouwend).

Juist door jezelf waardevol te vinden, en er als vanzelfsprekend vanuit te gaan dat hij dat ook beseft, geef je hem nóg een reden om je niet teleur te stellen.

Maar makkelijker gezegd dan gedaan....

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Mijn vriend zou niet willen dat ik alleen ga, en ik wil niet dat hij alleen gaat. Dus gaan we 1 avondje samen :)
    We zouden eigenlijk wel vaker willen maar omdat ik dat met baby in de buik niet zie zitten gaat hij ook maar 1 avond. Heel lief!

Je moet elkaar idd vertrouwen.. maar ik vind het met carnaval toch wel wat lastiger hoor! Dat is wel iets anders als 'n avondje stappen.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja in principe is carnaval natuurlijk geen zuip en ga vreemd feest. maar ja het gebuert natuurlijk wel. tja ik zou zeggen als je zo twijfelt ana je vriend zit je relatie dan wel goed??? praat er gewoon met hem over zou ik zo zeggen.

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Meis als hij zo perfect is, verdient hij ook je vertrouwen! ;)

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mooi gezegd!

9. tulip

tulip Niet meer actief

ik dacht ook wel meteen, jeetje als je je hier druk om maakt (geen aanval) zit het dan allemaal wel goed?? Hier is het andersom, ik ga en vriendlief blijft thuis, die komt van boven de rivieren en daar weten ze natuurlijk niet hoe ze moeten feesten;) (grapje tussendoor) maar hij is al lang blij dat ik mn eigen weg ga.

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier wordt er ook een paar dagen zonder elkaar carnaval gevierd.
    Ik ga een avond met de meiden alleen en mijn man gaat ook een avond alleen. Oke, zuipfestijn ja, vreemdgaan festijn nee.
    Als jullie relatie goed is, vertrouw hem en wees niet bang dat hij gelijk op de eerste beste meid duikt die voorbij komt.

Vreemdgaan kan net zo goed gebeuren op een willekeurige stapavond.

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

even te info.. onze relatie is top , niks mis mee... het is echt iets in mij en ik heb dit altijd.... hoe goed mn relatie ook zit... daar ligt het niet aan.... het gaat super tussen ons... zijn allebei echt heel erg gelukkig.... het is de alchohol waar ik bang voor ben

en heb het verbieden ga ik inderdaad niet aan beginnen.. hij ziet me aankomen haha :) Ik baal gewoon dat ik deze onzekere gevoelens heb.....

12. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Ik ben zelf een carnavalskindje, verwerkt met carnaval, geboren op 11-11 :p

Ik doe mee met de rest, vertrouwen! Als hij je vertrouwen schend, is hij het niet waard.

*oh ik heb er zo veel zin in.. nog 3 weken!!! :D*

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

kijk zon antwoord vind ik nou fijn :).......

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad als de relatie goed zit, heb jij je nergens druk om te maken toch? :)
    En anders plan je rond die tijd toch ook een weekendje met je vriendinnen zodat je met hun wat leuks kan doen, hoef jij je er ook niet de hele dag mee bezig te houden ;)

15. MHMW

MHMW Niet meer actief

Waarom heb je die bevestiging nodig ? Je moet niet zo onzeker zijn hoor. Het lijkt ook wel alsof je ons wilt overtuigen dat je relatie echt goed zit. Als je relatie goed zit, gaat hij ook niet vreemd. En als hij dit wel doet, dan is het maar een eikel.

16. muis26

muis26 Fanatiek lid

nee heb je ook helemaal gelijk in :( ik weet het ook.... alleen zit dat gevoel zo diep... snap ook niet goed waar dat vandaan komt....... Naja mn ouders zijn gescheiden op mijn 15e en mn vader wil me niet meer zien , geen flauw idee waarom... dus denk soms wel es dat het daar mee te maken heeft....

maargoed, dat carnaval blijf ik maar moeilijk vinden! hij zei wel dat we volgend jaar samen gaan ,dan kan ik kijken wat voor feest het is!!! wel lief :)

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dat snap ik maar meid... wij kennen je vriend niet;) weten niet hoe hij is. en nogmaals prata er gewoon met hem over. hij is denk de enige die je gerust kan stellen. wij niet

18. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Waarom ga je nu niet mee?

19. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ben je ook onzeker in andere dingen ? Zo ja, hiervoor kun je bepaalde trainingen voor volgen. Dat jezelf zekerder kan maken. Je man heeft je duidelijk gemaakt, dat je je niet onzeker hoeft te voelen. Geloof hem, maar vooral geloof in je jezelf !

20. muis26

muis26 Fanatiek lid

omdat dat niet mag... mannenweekend he :)

Deel Deze Pagina