Bah... ik loop er al twee weken mee. Eerst verkouden, toen oorontsteking, daarna keelonsteking, nu plakslijm en hoesten en een prikneus. Ik ben het zo zat, bijna ieder avond heb ik verhoging. Maar het is nooit genoeg om ervoor thuis te blijven van werk.... Wie zit er nog meer in de lappenmand?
Ik heb in de afgelopen 2 maanden al 2x een abkuur gehad en nu begin ik weer te snotteren. Heb vandaag de hele dag door geniest. Ook mijn maag is nu aan het rommelen, dus ben bang dat er ook een buikgriepje aan zit te komen :x. moet zeggen sinds ik kinderen heb is mijn weerstand flink gedaald, balen. Beterschap en hopelijk ben je snel weer op de been!
Volgens mij zijn die kinderdagverblijven echt een broeinest van allerlei gemuteerde griepvirussen ! Jij ook veel sterkte! (ennuh... ga slapen, je bent ziek... dat is flauw, ik moet zelf ook)
Haha, ja ik zou moeten slapen, maar buiten dat ik me niet lekker voel is het in mijn hoofd nog flink aan het draaien . Da's ook de reden dat ik nog wakker ben! Trusten en snel beter worden he
Hier ook nog één die al weken (of misschien al sinds de herfst) loopt te kwakkelen... Tijdens de kerstvakantie nergens geen last van gehad en toen zoonlief weer naar schooltje was geweest liepen we allemaal thuis weer te snotteren. En inderdaad voordat wij kinderen hadden was ik nooit ziek.
Idd ik loop eigenlijk al te kwakkelen sinds onze oudste naar school gaat afgelopen oktober...veel last van mijn keel gehad en voorhoofdholte ontsteking erbij gekregen. Toen weer over en begon het hele riedeltje weer van vooren af aan. Met kerst weer over gelukkig en zo voor onze vakantie vorige week weer aan de ab, weer ff over en. U weer. Het wordt gewoon tijd voor mooi weer, een zonnetje en veel vitamine V, haha
En hier ook eentje die zich niet helemaal lekker voelt. Voor 2 weken terug was ik verkouden en had ik keelpijn. Dit was nu dik een week over. Maar sinds gisteren weer linke keelpijn,smerige plakkerige slijm in mijn keel,hoofdpijn en mijn hele lichaam voelt zwaar en pijnlijk