... dan zie je heel dubbele topics, of ik bedoel topics die in het er verleden ook al (veel) vaker zijn opgestart... -zo zie ik dat er nu een boodschappentopic open staan, is al vaker geweest -eettopics, zijn er ook al meerdere van -en bij de kinderhoekjes, wordt regelmatig gevraagt wat voor soort luier een ieder fijn vind en dus gebruikt. iedere keer als ik dat zie, dan denk ik "die vraag is al veel vaker gestelt". maarja, als je dan kijkt wie topic opstart, is het vaak een nieuwkomer en die weten nog van niets. sorry misschien een verveeltopic, maar het viel mij op.
het meest grappige vind ik altijd nog dezelfde discussies die altijd weer terugkomen. Over bijstand, roken of alcohol tijdens de zwangerschap... Ze komen altijd weer terug.
en thuiswerk ik vind het wel grappig eigenlijk en heel vaak is een topic ook al op slot dus begrijp het ook wel.
Inderdaad, ik dacht er ook al aan toen ik het boodschappentopic zag. En inderdaad een thuiswerktopic: ook heel vaak gezien. En vaak de vraag hoe je een banner aanmaakt.
Of over schema's van kinderen. Of waar je hydrofielluiers voor nodig hebt als je weggooiluiers wil gaan gebruiken En idd er blijven allemaal zo een beetje dezelfde dingen komen, ik vind het soms juist weleens grappig, en denk goh we zijn toch niet de enige die ons dat afvragen etc !
ja sorry, maar zit hier sinds aug 2006, dus heb wel wat voorbij zien komen. maar het blijft altijd boeien zp...
Maak toch helemaal niks uit?? Er zijn gewoon steeds nieuwe moeders die ook allemaal dingen willen weten en zelf hierover een topic willen starten. ....
Hehe, ik zie het ook, maar ik stoor me er niet aan. Het meest geopende topic ever: "ben ik zwanger?" logisch ook (effe mijn glazen bol pakken hoor).
Elmo, deze mag dus wel op slot. net wat ik zei, het is een beetje een verveeltopic en wilde het gewoon even kwijt.
Hahah..ik snap je wel hoor, dat het je opvalt. Het is ook zo, maar dat is ook een forum. Je raakt nooit uitegepraat over kinderen omdat ze nou eenmaal allemaal anders zijn, net als het zwanger worden en zwanger zijn. Iedereen vindt zijn verhaal net weer even anders en wil gewoon een frisse blik (reactie) op zijn vraag. Ook kan je van gedachte veranderen (voordat je dit ook had meegemaakt en bijv. daarna). Maargoed, ik doe deze dicht Elmo