Ik was benieuwd watvoor leuke dingen jij en je man doen als jullie ff tijd voor elkaar hebben en oppas voor de kids hebben kunnen regelen
Bioscoop, uit eten, theater, concert als het in de avond is. En als het overdag is dan is het meestal naar de sauna.
dagje sauna, weekendje weg, concert bezoeken, avondje theater, uit eten of onze gezamelijke hobby: Shoppen!
Het komt niet zo heel veel voor, maar soms hebben we het echt even nodig. We gaan uieten, naar de bioscoop of gewoon een verjaardag van vrienden. Eigenlijk moeten we het wat vaker inplannen. 1x in de 2/3 maanden oid. Eigenlijk als ons zoontje op bed ligt na een drukke dag, kan ik ook al genieten om samen een filmpje te kijken met een hapje en drankje.
uit eten en naar de bioscoop, als het overdag is soms wat winkelen met zijn 2en. 1 x per jaar gaan we een weekendje weg met zijn 2en. Als we in het weekend niks hebben dan maken we het sávonds ook gezellig met kaarsjes en een wijntje wat lekkers erbij, even tijd voor onszelf.
Uit eten, bios, dagjes weg, een concert.. Maar ook lekker in bed (of op de bank) tv series kijken op dvd.. Dat vind ik nog het leukst!
Wij iets gaan eten en zijn in oktober 3 dagen in Parijs geweest. Cadeau van m'n man voor mij, dus ja, dat slaan we dan niet af. Maar meeste dingen doen we ook gewoon samen. Gewoon een middag naar de speeltuin (ok als het weer beter is ) is al zo leuk om je kleintje te zien genieten.
shoppen vinden wij ook het leukst...en idd liever zonder die kleine, die vindt dat sowieos niks aan! maar met komt wel vaker voor..ach dan doen we het gewoon btj snel!
Als we iets samen willen doen, dan gaan we sushi eten. Dat lust onze dochter niet, dus is niet handig om haar hier mee naar toe te nemen. En vaak doen we dan een bioscoopje pikken. Maar echt vaak is dat niet, we doen gewoon heel veel met zijn 3en, we gaan regelmatig lunchen of 's avonds uiteten, we hebben een dierentuin abb, naar de kinderboerderij, naar de speeltuin, lekker naar het bos noem maar op. En dan maken we het 's avonds wel gezellig als de kleine meid op bed ligt, lekker filmpje huren, kaarsjes aan, borreltje, hapje erbij. Knus hoor.
wij gaan uit eten, of naar de bios,... Zijn net lekker een weekendje weg geweest... En ook hier als we een vrij weekendje hebben, lekker gezellig maken 's avonds thuis, hapje drankje e.d. En ja tuurlijk doen wij ook graag dingen met ons zoontje, maar dat zijn meer de dingen als speeltuin/kinderboerderij/strand e.d. voor overdag...
Hier gaan we voornamenlijk naar de bioscoop. Vooraf vaak een hapje eten. Theater vinden we ook wel leuk.
We zijn net terug van een klein weekje Engeland! Dat is altijd lekker, even niet verzorgen en tot rust komen. Ook al mis ik de kinderen altijd wel aan het einde van de week maar dan is het ook weer heel leuk om thuis te komen, slingers en ballonnen en blije kinderen.
meestal uit eten en daar naar de bios of lekker een nachtje een hotelletje boeken met uitgebreid ontbijt enzo, of we gaan gewoon lekker wandelen op het strand en dan lekker genieten van het uitwaaien en van elkaar.
Net als EEfke, vrijwel nooit. zaterdag naar het Woudagemaal geweest wegens interesse van mn man, dat is niet vaak open natuurlijk. maar verder weinig. ook gewoon geen tijd voor.
Wij doen veel te weinig samen. Laatst zijn we in tijden weer eens uit eten geweest. Ik gheb er trouwens meer behoefte aan als mijn man hoor, hij zegt altijd heel droog dat die tijd wel weer een keer terug komt, als de kids groter zijn. Oppas vinden is hier overigens ook niet makkelijk.