Marktplaats perikelen, wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door azucena, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Waarom is dit niet geloofwaardig? Ze wil het toch oplossen?

Want eerlijk? Als ik haar was had ik je allang genegeerd; wat jij wil (voor 25 euro INCL verzenden 3 merkkledingstukken én een kledingpakket) slaat helemaal nergens op.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

25 euro voor zoveel vind ik ook wel weinig geld, als de verkoper accoord heeft gegeven staat ts in haar recht

maar ongeacht de sitiatie, er zijn veel mensen die je afzetten op marktplaats, in 99% van de gevallen kan je er niks tegen doen.

dit is het risico van dingen kopen op marktplaats, de meestwn zijn eerlijk, sommige zetten je af en lopen ervandoor met het geld, in vele gevallen met honderden euro's (ipads en gsms bijvoorbeeld) dat is algemeen bekend en je kan er jammer genoeg niks tegen doen.

u verkoper reageerd nog, dus misschien heb jij geluk

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Jeetje het is tweedehands hoor...
    Heb laatst zelf 8 bijna splinternieuwe Noppies setjes gekocht voor 30 euro.
    25 eur. voor 3 kledingstukken 2e hands vind ik duur..

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dan nog

€25 voor 3 merk broekjes/vestje, kledingpakket maat 50-62 waar misschien wel tientallen stuks inzitten INCLUSIEF €6,75 verzendkosten, dat koop je bij de wibra nog niet voor dat geld, laat staan merkkleding/heel pakket

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Je kan nieuwprijzen niet vergelijken met tweedehands..
    Ik heb ook merkenkleding verkocht voor 25 euro per maat..
    Heel raar is het niet.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

€25 - €6,75 verzendkosten = 18,25

2 name it broekjes, 1 babyface vest + tig kledingstuks maat 50 tot 62

Dan houd de verkoper er nog geen €0,50 per artikel aan over als er veel in het pakket zat. Waarom kom ik nooit zo'n mooie deals tegen :p

7. Gazy

Gazy Niet meer actief

Mee eens, al heb je het nog zo druk, al moet je nog zoveel oplossen, even snel geld overmaken is toch niet zo'n probleem!
    er boven op blijven zitten. want ik geloof der niks van.

want dan heeft ze haar niet alleen toegang gegeven tot haar marktplaats maar blijkbaar ook tot haar email........

8. Gazy

Gazy Niet meer actief

het gaat er toch niet om wat ze ervoor betaald heeft..
    zij heeft een bod gedaan voor een aantal kledingstukken en dit aangegeven volgens haar zeggen in de mail. de ander heeft dit bod geaccepteerd. nou klaar...
    of je dit nou duur vind of niet.. daar gaat het nu niet om.

9. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Natuurlijk kan dat wel! Tweedehands kleren worden hier ook echt niet voor de hoofdprijs verkocht. Waarom zou ik? Ik heb er dan allan plezier van gehad.

10. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik heb ook in m'n beginpost gezet, dat ik het al niet verwacht had hé ;). Maar ja, dan ben ik wel zo naief om te denken dat de verkopende partij er graag snel van af wil. Advertenties stonden ook al een tijd online.
    Heb trouwens ook printscreens van de advertenties en heb de mails uiteraard bewaard.
    Ja ik heb duidelijk gezegd waar ik op bood (in mijn mail én in mijn betalingsomschrijving). En ja, ik vind €25 voor 2 broekjes en een vest echt mega duur. Het is mij niet te doen om het merkje namelijk ;) sowieso zijn de broekjes maat 50, dus hopelijk kunnen die straks aan, voor hetzelfde geld krijg ik een dikzak. Voor €25 ga ik dat risico niet lopen ;). Noppies ken ik nog wel, maar BFC is voor mij geen bekend merk :p zou dus niet weten wat die prijzen zijn, alleen dat ik er waarschijnlijk met een grote boog omheen loop :').

Oh bedenk met net dat ik voor de 20-weken echo al gereageerd had (met 19 weken al). Omdat ik het een heel leuk vestje vond, dus ruim drie weken geleden heb ik voor het eerst een reactie gehad. Dan is ze wel lang op vakantie geweest, als de blijf uit mijn lijf meid toen al haar email gebruikte.

Maar goed, ik wacht het af :p. We zullen zien..

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik zou graag je mailtje willen zien.
    Wat heb jij gestuurd? Was het voor haar echt heel duidelijk dat je ook het pakket wilde hebben?

12. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja je geeft en je marktplaatsaccount en je emailadres aan iemand?

Nou dat zou ik dus al nooit doen, geloof er niks van.

13. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    amai, wat een verhaal .....
    geloof er ook maar niks van.
    de blijf uit mijn lijf meid zou dan ook toegang tot haar rekeningnr hebben gehad? want voor ze het verstuurde moest ze toch eerst zeker weten dat het gestort was...

die mail staat vol leugens zeg ...

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou ja, mevrouw reageerd nog steeds, dus ik zou nog wel hoop hebben.

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Klopt sowieso niks van die mail....

Als je in een blijf van me lijf huis zit word je niet tijdelijk bij iemand in huis geplaatst zeker niet met kinderen.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Nee inderdaad

Ik heb vorig jaar een pakket van 20 stuks merk kleding ( pointer en salty dog voornamelijk) gekocht voor 27 euro inclusief verzenden. En dan was het zelfs bijna in nieuwstaat.

Nu een pakket van 6 stuks waarvan 4 pointer ( 2 broeken, twee shirts en 2 shirts H&M) voor 15 euro.

17. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

staat de advertentie er nog op? even kopie maken voor jezelf, verder melding maken bij marktplaats geef haar nog 3 dagen meer dan genoeg, naar mijn mening, vermeld er ook bij dat je het meld bij opgelichtopinternet.nl en dat dan ook haar naam en rekening nr bekend komt te staan.
    veel succes.

18. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    En van wie zijn/waren die broeken en vest? Van die vrouw die nu in het ziekenhuis ligt of diegene die nu beweert terug (of juist niet??) te zijn van vakantie????

Ter verduidelijking: Een vrouw verblijft in iemands woning terwijl diegene op vakantie is en besluit haar (eigenaar van het huis) kinderkleding te verkopen op marktplaats voor 25 euro?

of
    Een vrouw verblijft in iemands woning terwijl diegene op vakantie is en besluit haar eigen kinderkleding te verkopen?

Ik snap hem niet......

19. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    #39 kaboutertje, 13 aug 2012
    Laatst bewerkt: 13 aug 2012
    Nou dan doe ik zeker iets fout, want ik vind 25,- voor een paar merkdingen en een pakket gewone prijs.
    Op Mp wordt er op mijn merkkleding ook vaak maar 3,- geboden pst.
    En wat is het pakket? Veel/weinig/rompers/broekjes?

Ik zou haar zeker geen week geven. Ik ben nogal van snel, dus zou zeggen morgen een antwoord en dan wachten tot overmorgen en dan zeker aan de bel trekken. Kan je niet op haar naam googlen?

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Er klopt volgens mij niks van. Ze probeerde nu alleen maar tijd te rekken. Ik zou haar mailen en zeggen dat ik begrip heb voor de vervelende situatie waarin ze zit maar daar als koper helaas geen boodschapaan heb. Ik zou haar 3 dagen geven voordat ik het bij mp zou melden.

Deel Deze Pagina