Marktplaats perikelen, wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door azucena, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. En dat kan toch ook gewoon? Niets naief aan hoor! Ik heb afgelopen weekend Damiën's hele babykamer weggegeven aan iemand van marktplaats. Als ik het lang op MP had willen laten staan had ik er ongetwijfeld nog iets voor kunnen krijgen, maar wij wilden het snel weg hebben zodat we de vloeren uit mijn oude woning konden halen en naar de stort konden brengen. We zijn maar 1 keer per week in mijn oude woning omdat dat in brabant is en wij nu (nog) in Den Haag wonen, dus we hadden eigenlijk gewoon geen tijd. Kleertjes, hoe mooi ook, hebben we in de kledingbak gegooid, omdat het teveel tijd zou kosten om het op MP te zetten. Is dus helemaal niet zo raar dat je dacht dat diegene er snel vanaf wilde en het daarom goedkoop verkocht!

Toen ik zelf nog in geldnood zat had ik eens een advertentie op marktplaats staan omdat ik goedkope kleertjes zocht. Heb toen 3 broekjes van een vrouw gekocht, en kreeg vervolgens een heel pakket met rompertjes, sokjes, shirtjes en weet ik veel wat allemaal opgestuurd! Zo ontzettend lief!

Alles is mogelijk! ;)

Maar; Bij de rest van jouw verhaal krijg ik ook niet echt een lekker gevoel.. Ik zou er ook niet echt in geloven!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik geloof helemaal niets van het verhaal en hoop voor je dat je je geld terug krijgt of de rest ook.

Ik vind 2 broekjes + shirtje + pakket voor 25-, niet heel raar. Koop ook vaak voor 25 a 30 euro pakketten en dan zit er ook vaak vanalles in. En zeker in die kleine maatjes.

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Nou 1 ding meid als ze echt een grietje in huis heeft gehad kan dat zeker niet uit een blijf van e lijf huis zijn die mag je namelijk niet verlaten verlaat je doe heb je pech alle bescherming weg dus dat is bull shit,

Deel Deze Pagina