marktplaats perikelen

Discussie in 'De lounge' gestart door oxbow, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik denk ook dat haar dochertje het op een feestje heeft gedragen. En nu hoeft ze hem natuurlijk niet meer. Eerst Goed nadenken wat je doet..

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik zou hier niet meer op ingaan, je bent duidelijk geweest, en het bevalt haar niet, zet ze m maar zelf op mp. zou je niet zo op de kast laten jagen door haar, dat ze nou toevallig je nr heeft, zegt niet dat ze verder je nog wat kan maken.

lekker in dr eigen sop gaar laten koken.

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Daar had ik nog niet eens over nagedacht, het kan natuurlijk ondertussen gewoon al gedragen zijn ;)

Hoeveel tijd zat er tussen verzenden/ontvangen en de eerste 'klacht'?

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Dat was ook mijn eerste idee... haar kindje heeft het aangehad voor een feestje/communie en nu wil ze er vanaf. incl vlekken.

Denk er goed over na vooraleer je iets beslist.

Je kan eventueel foto's EISEN vooraleer je ook maar iets beslist.

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou echt schijt hebben aan zoiemand.... laat ze het lekker zelf oplossen wat ze met die jurk doet.... niet in meegaan hoor! en al helemaal geen geld terug storten..

ik zou mailen dat ze de jurk best mag terugh sturen op haar kosten maar dat jij geen geld terug boekt. je advertentie was duidelijk en mevr heeft dan gewoon pech.... is mij ook weleens overkomen... tja jammer dan dat is het risico wat je loopt op mp...

6. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marktplaats word steeds minder. Ik zeg niet het geld retour storten voordat je het geld terug hebt.

Ik heb dit dus wel 1 keer gedaan en was mijn geld en mijn rokje kwijt. :$

7. Linana

Linana Niet meer actief

Wat kunnen sommige mensen via mp toch ontzettend aso doen zeg... Lekker makkelijk ook via de mail e.d.
    Ik heb er net weer een jurkje op geknald, ben benieuwd wat voor lui er nu weer op af komen.

Sowieso zou ik me er dus niks van aantrekken. Geen foto's, geen geen jurkje, geen geld terug. En trouwens, het is marktplaats....
    Op een rommelmarkt kom je ook niet na een week je geld terugeisen. Als die mensen er 100% zeker van willen zijn dat ze hun geld terug kunnen krijgen als ze het er niet mee eens zijn, dan gaan ze maar naar een echte winkel!

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zij vind dat ze coulant is? haha ze weet niet eens wat dat is als ik dit allemaal lees.

Niks betalen voor ze de jurk heeft gestuurd hoor!
    Ze hoopt natuurlijk dat je bezwijkt omdat ze belt.
    Raar dat ze ook geen foto's stuurt.

Ik vond de advertentie duidelijk genoeg. En als ze perse wilde weten wat de kleur was omdat ze die niet goed genoeg kon zien had ze dat ook kunnen vragen toch voor ze een bod deed?
    Als ik iets niet goed kan zien o.i.d. dan vraag ik dat eerst voor ik koop.

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik zou het jurkje niet meer terug nemen waarschijnlijk zoals meerdere zeggen heeft dochterlief hem op een feest aan gehad en er vlekken op gemaakt;)

10. Linana

Linana Niet meer actief

Indd
    Lekker laten lullen dat mens.... jij bent al veel te aardig er steeds weer op in te gaan. Ik had gewoon genegeerd hoor:)

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Daar had ik nog niet aan gedacht maar dat kan natuurlijk ook heel goed.

Zou helemaal erg zijn zeg!

12. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik heb tot nu toe niets meer van haar gehoord, gelukkig ook geen telefoontje, maar ja dat zou nog kunnen, de vorige keer belde ze ook pas tegen kwart voor 9.

De jurk is niet gedragen tenzij het met het passen verkeer dis gegaan, want ze mailde al wel de dag van ontvangst, dus hij zal niet gedragen zijn.

Iik wacht het af of en wanneer ikw at van haar hoor.

heb gezegd dat ze hem ook onder rembours kan verzenden, maar de kosten zijn voor haar.

13. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ben stiekem benieuwd of je er nog wat van hebt gehoord....

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ben ook benieuwd

15. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ik ook ;)

16. oxbow

oxbow Niet meer actief

heb niets meer gehoord, maar had nu het geld ook even niet dus zou volgende week contact met haar opnemen.

ze heeft zelfs niet gemaild of ze het onder rembours wil verzenden.
    Ergens hoop ik dat ze het helemaal af laat weten.

17. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    gewoon niet reageren want ik heb het gevoel dat je gepiepeld wordt.

18. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier dan even een update van dit topic.

Ik heb zelf niets meer van me laten horen en zij ook niet.
    ALs ze nu nog reageerd dan neem ik de jurk echt niet meer terug, we zijn nu een maand verder en 2 weken na de afgesproken datum, dus het is klaar voor mij.
    ze kan er nu wel van alles mee uitgespookt hebben en foto's heb ik nooit gehad en ook geen reactie op mijn laatste mail toendertijd, dat ze hem maar onder rembours terug moest zenden.
    Het is voor mij nu klaar.

19. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik was inderdaad benieuwd naar een update van je! Ben blij te lezen dat je idd niet hebt teruggestort! En mocht ze toch nog contact opnemen, wat je zelf zegt: het is inmiddels een maand later dus wie weet wat er in de tussentijd allemaal mee is gebeurd!

Deel Deze Pagina