marktplaats....(positief)

Discussie in 'De lounge' gestart door Popkoorn, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

(ik weet niet zeker of het hier goed geplaatst staat zo niet dan mag hij verplaatst worden )

hallo,
    mijn zusje is 17 jaar, en zwanger,
    ze heeft een jaar een relatie gehad met een turkse jongen
    die heeft haar omdat ze zwanger is en het niet wil laten weghalen
    verlaten.

nu ben ik voor haar opzoek gegaan op internet voor een maxicosi
    zo goedkoop mogelijk.... want ze heeft weinig geld, en ook ik heb niet zo heel veel te besteden,maar ik zou dan voor haar betalen (ze weet niet dat ik voor haar opzoek ben gegaan naar een maxi dus dan is het wel zo eerlijk dat ik betaal ;) )

nu heb ik haar verhaal gedaan aan iemand die een mooie maxi cosi citi te koop had voor niet veel geld, en gevraagt hoeveel verzendkosten eroverheen kwamen...

en wat denk je...!!! ik mocht het gratis ophalen !!!!
    helaas konden we het niet ophalen omdat ik geen rijbewijs heb .. maar hoeften dan alleen maar de verzendkosten te betalen.

ik heb de maxi cosi net binnengekregen, en op een paar gebruikerssporen na is het een ontzettend mooi ding,

hij heeft er zelfs een luieremmer bijgedaan met wat kleertjes
    en een flesje en een activity center voor aan de box

:D:D:D wat kunnen sommige mensen toch ontzettend meeleven en lief zijn,
    ik ben deze man heel dankbaar.... en ik weet zeker ... als mijn zusje morgen de spullen krijgt ( morgen geef ik het aan haar) dat ook zij blij en dankbaar is dat er nog zulke lieve mensen rondlopen op de wereld :D:D:D

zo.... dat moest ik even kwijt

Liefs

2. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Erg fijn om te weten dat er nog zulke mensen bestaan!!
    Hartverwarmend gewoon!:)

3. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Wat ontzettend leuk zeg! Echt een zonnestraal op deze sombere dag (hier is 't herfst tenminste)!

4. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Dat is zeker ontzettend gul zeg!
    Fijn te horen dat er ook nog prettige mensen zijn :D

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Wat ontzettend lief van die man! En ook van jou, dat je zo op zoek gaat voor je zusje.

Ik weet trouwens bijna zeker dat als je je verhaal hier op 't forum neerzet, bij te koop gevraagd, met een lijstje wat je nog nodig hebt, dat er nog meer mensen zijn die wat spulletjes voor je over hebben!

6. Aisha010

Aisha010 Actief lid

20 mrt 2009
    117
    0
    0
    Leuk dat zulke mensen nog bestaan.
    Hopelijk is je zus er ook blij mee.

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Kijk dat zijn nou eens leuke berichten!!!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

wat lief!fijn dat er toch nog van die mensen bestaan!

en idd wat heeft ze nog mee nodig? en zijn hier ook echt mensen die willen helpen.

9. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Wat ontzettend lief van die man , tja er zijn nog genoeg lieve mensen op deze aardbol alleen moet je ze af en toe met de loep zoeken ;) En trouwens ook ontzettend lief van jou dat je terwijl je weinig te besteden hebt toch een maxicosi voor je zusje koopt ..

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wat lief!

Wat heeft ze nog meer nodig?
    Misschien dat wij je zusje nog ergens aan kunnen helpen?

11. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.582
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wat lief!

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat lief van die man.

13. Popkoorn

#13 Popkoorn, 24 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2009

mijn zusje is altijd mijn beste vriendin geweest,ze is 2,5 jaar jonger als ik, en ik werd vroeger altijd gepest, ik stond er alleen voor....
    daar waar ik er alleen voor stond.... was zij er zodat ik niet meer alleen was,

we hebben natuurlijk zo onze geheimen voor elkaar... maar we weten wel dat we altijd bij elkaar terrecht kunnen en er voor elkaar zijn,
    toen ze dacht dat ze zwanger was.... heeft ze mij als eerste gebeld,of ikvoor haar een test wou halen en hem samen met haar wou doen,
    samen hebben we het mijn ouders verteld,die net zoals verwacht het jammer vonden want het ging net zo goed met haar( ze was net over haar eetprobleem heen)
    maar snapten haar keuze volledig van het houden, daar hebben ze altijd al rekening mee gehouden dat mocht het misgaan, dan houdt ze het, dus hebben er in die zin al een beetje voorzichzelf in het achterhoofd gehouden,
    waardoor ze ook weer volledig achter haar keus stonden.

toen heeft ze het tegen haar vriend verteld en die heeft haar gesmeekt om abortus, dit wou ze niet... hij heeft haar belooft dat ze samen vele kindjes zullen krijgen,als ze deze maar weg liet halen want eerst moest school af....

een familid van haar ex kwam bij mijn ouders op bezoek,
    hij is uit de familie gezet omdat hij voor zijn nederlandse vriendin koos,
    hij heeft gezegt : meis je overweegt dit toch niet hé ? ik beloof het je.... als jij je kindje laat weghalen is hij ook weg ..!! die denkt bij zichzelf ; zo'n fout als nu maak ik niet nog een keer,en dan ben je en je kindje kwijt... en je vriendje,
    dat zag ze toen ook pas in dat hij weleens gelijk kon hebben,

nu heeft ze het op school zo kunnen regelen dat ze de volwassen opleiding kan doen,
    maar gewoon ingeschreven staat bij de normale opleiding,(omdat ze voor volwassenopleiding de boeken anders moet betalen)
    dit mag ze in deeltijd doen, in 2 jaar, 2en een halve dag in de week naar school, en de rest thuis bij haar kindje, die 2 dagen past mijn moeder dan op.

en nu ... staat ze er dus alleen voor.... en dan ben ik er...
    hoe weinig ik ook heb... ik zal er altijd voor haar zijn,
    ze is me kleine zusje,
    mijn gezin komt altijd op 1... als het finalcieel niet haalbaar is om haar te helpen zal ik altijd voor mijn gezin kiezen... er zijn genoeg andere mensen die dan bij kunnen springen voor haar,
    maar als ik kan helpen.... dan help ik met alle liefde !!!

wat fijn trouwens dat jullie willen helpen :)

gelukkig zijn er al veel mensen die een aantal spulletjes konden missen
    nu heeft ze :
    badset
    box
    bedje(linea white)
    wipstoeltje
    (mijn zoon zit nu al in de buggy dus heeft ze mijn wandelwagen gekregen)
    ze heeft een aantal pakjes voor de eerste weken, (echt die pasgeboren pakjes)

ze is gek op knalkleurtjes,, dus echt iets typische voor een jongen of typische voor een meisje, daar moet ze dus nog wat van hebben
    maar ze weet over een paar weekjes pas of het een jongen of meisje word ( ze is nu bijna 16 weken)
    ze denkt zelf een meisje...

ze wil wel graag weten wat het word zodat mensen die vragen of ze nog wat nodig heeft dat ze dan specifiek iets voor een jongen of meisje kan krijgen,

waar ik eigenlijk nog wel naar op zoek ben, kan ik ook wel bij gevraagd neer zetten :
    een voetenzak voor de maxicosi, de maxi is rood met grijs,
    ik weet dat ze van kleur houdt, dus het liefst rood maar grijs of zwart is ook goed (als het maar een beetje past bij de maxi)
    en een zonnekap... dat zat er niet bij, dan kan ze hem nog op de wandelwagen klikken als er een zonnekap bij zit,dus hier ben ik ook nog naar opzoek,
    als iemand dit heeft tegen een mooi prijsje zou dat heel fijn zijn.

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb eventueel wel een voetenzak.maar deze is blauw grijs met hondjes.
    ik zal ook nog wel even rond kijken heb nog een hoop spulletjes moet ik even kijken vanavond ga ik de zolder uitzoeken.

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

oja heb ook nog een speelkleed.

16. Popkoorn

ik heb voor mijn zoontje een spaarrekenig geopend en daar hebben wij een speelkleed bij gekregen van de fabeltjeskrant,
    omdat ik al een speelkleed had heb ik die van de fabeltjeskrant aan haar gegeven..

maar in iedergeval ontzettend bedankt !!

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    en commode? want ik heb hier in de buurt hekle leuke voor 20 tientjes gezien, dus dan bij jou is de buurt ook wel denk ik...

18. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wat onwijs lief van die mensen.
    Wat zijn er toch veel goeie mensen op de wereld.

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

20 Tientjes? Dat is 200 euro. Vind ik niet zo goedkoop!!! :(

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lief van die meneer op Marktplaats...

en lief van jullie meiden, dat jullie óók willen bijspringen!

Kijk, en daarom is dit nou zo'n fijn forum :)

Ik blijf dit topic volgen, als er nog dingen nodig zijn, dan kan ik misschien ook nog wat betekenen.

Deel Deze Pagina