Ik blijf ook even meelezen de komende tijd. Mocht ze zwanger zijn van een meisje, dan heb ik hier nog een stapel kleertjes liggen, die je zo mag hebben.
wat ontzettend lief !! over een paar weken hoopt ze te weten of het een jongetje of meisje is, ze zit nu bijna aan de 16 weken, dus moeten nog een paar weekjes geduld hebben,
hoi mejojo ik heb heeeel veeeeel goeie kleertjes gekregen van mijn vriendin haar kleine het zijn voornamelijk meisjes kleren en jongens kleren wat minder als wij weten wat het word dan weten wij dus welke kleertjes we nodig hebben en de kleertjes voor het andere geslacht om het maar ff zo te zeggen zouden dan na polen gaan als je belang er bij hebt mag je die ook zo hebben voor je zusje ik zie dat je in de achterhoek woont ik heb daar familie dus als het in de buurt is zou ik het dan een keer kunnen afgeven als wij die kant op gaan als je er belang bij hebt dus pb me anders ff of zo groetjes 1985beeb2009
1985beeb2009 je hebt een pbtje ontzettend bedankt, echt lief van jullie dat jullie proberen te helpen ze heeft al best veel aan dingetjes, -wandelwagen -box -ledikant - (volgens mij ook een wiegje voor de eerste weken op haar kamer) -een paar uniseks pakjes voor de eerste dagen/weken -rompertjes -kinderstoel heeft ze van fam gekregen (die van fisherprice van kruidvat voor 35 euro) -maxi cosi citi ( ben nog opzoek naar voetenzak voor maxi + zonnekap) -wipstoeltje heeft ze van iemand gekregen -ze heeft van iemand zo'n logder ding gekregen ( draakdoek/zak) ze zit voor zichzelf nog in twijfel of ze wel of geen borstvoeding moet geven, ze wil het eigenlijk wel, maar ze kan in haar verlof tijd ook toetsen hebben die ze MOET maken wil ze haar diploma halen.. dat is haar wel verteld bij de opleiding, dus ze weet niet of het wel handig is met haar opleiding om borstvoeding te geven, steeds weer opnieuw dat kolven... anders zijn daar ook nog de nodige dingetjes voor nodig, maar daar is ze dus nog niet over uit.
Als het een meisje wordt hier ook nog een boel kleertjes! Houdt het in de gaten en dan kan ik ze zo opsturen!
Wat een lieve meneer (die van marktplaats) inderdaad. Ik houd het hier ook in de gaten. Ik heb vast nog wel wat kleertjes, als het een jongen wordt tenminste. Spulletjes heb ik helaas niet, want die heb ik zelf nog nodig voor de tweede...
Nee Mejojo het was in ene kringloop hier in de buurt, dus helaas geen link. Ik gaf alleen aan dat als juliie daar ook van die kringloopwinkels hebben dat je eens kan neuzen,want vaak is daar een boel erg goedkoop en nog prima te gebruiken. (Bijna al mijn meubulair komt er vandaan en er is niemand die binnenkomt en zegt van een kringlooptroep haha)
volgens mij is die lodger trouwenook in de maxi cosi zou dat kunnen ? dan hoeven we ook al geen voetenzak meer ja dat is indd wel zo ! kringloop verkoopt 9 van de 10 keer goede spullen !!
@ Mejojo: als 't de Lodger Shelter is, is die idd ook voor in de maxicosi. Daar vind ik 'm erg fijn voor (heb 'm zelf ook), maar als draagzak is 't een onding.