Ik heb al jaren een beste vriend. Maar nu wil hij sinds begin dit jaar geen contact meer. Via via hoor ik dat volgens hem ik en mijn man niet te vertrouwen zijn en over alles liegen. Dit is totaal niet waar. Ik weet niet waar dit opeens vandaan komt. Ik wil het graag uitpraten. Ik mis hem zo! Wat kan ik nou nog doen?
Hoi keeley Wat erg voor je ,maar ik vind dat hij jou in je gezicht had kunnen zeggen wat er is,op deze manier hoe hij het doet doet natuurlijk pijn vooral omdat die roddels helemaal niet kloppen. Sterkte en hoop voor je dat hij toch de moeite neemt om er over te praten.
Misschien kun je hem een brief sturen en hem daarin om uitleg vragen? Je zou er in kunnen zetten dat je graag contact met hem zou hebben en hem mist, maar dat je zijn beslissing om het contact te verbreken respecteerd, maar dat je graag wil weten waarom hij geen contact meer met je wil hebben (evt. omdat je verschillende roddels hebt gehoord en niet weet wat daarvan waar is)..
Ik zou hem mailen/schrijven en vragen wat er nou precies aan de hand is. Ook zeggen dat je van alles om je heen hoort, maar dat je graag persoonlijk wilt horen wat er aan de hand is. Dit zijn nooit leuke dingen, succes.
Ik zou hem bellen om af te spreken en dan tijdens die afspraak aan hem vragen of het klopt dat hij dit heeft gezegd. Zo ja, dan zou ik willen weten waar hij dit op basseerd. Klopt het niet en moet je in verdediging dan zou ik er direct klaar mee zijn. Dat zou een klap in mijn gezicht zijn. Mijn beste vriend hoort zoiets met mij te bespreken en niet met een ander.