Ik heb sinds gisteren plotseling allemaal kleine bultjes in mn gezicht. alleen op beide wangen, verder nergens. ik heb zelden last van puistjes, en dit zijn dan ook geen puistjes of mee-eters of zo, en kleine jeukende bultjes iemand een idee? ik heb geen nieuwe creme of make up of wat dan ook, en ook nergens verder op mn lichaam, alleen mn wangen...
Nee haha helemaal geen... Heb echt niets anders gegeten gedronken als normaal. Kwam gisteren uit het niets opzetten.
Ben je niet zwanger? Mijn schoonzus had dat toen ze zwanger was voor haar nod.. maar het leken wel meer op puisten..
Geen nieuw wasmiddel geen plantjes echt niets anders.. Zwanger zou niet kunnen lijkt me, ben vorige week ongesteld geweest. Weliswaar maar 2 dagen maar toch. Droge lucht kan misschien of door de kou dacht ikk al aan maar Hoezo nu opeens... tis al weken koud haha
Denk ook droge lucht. Hier heb ik op het moment ook een droge huid, vooral mijn armen. Dochterlief heeft het ook: rode bultjes op haar wangen, maar hier voel je ook echt een droge huid...Ik weet niet of het bij ook wat droog aanvoelt? Hier helpt dun smeren met vaselinecreme.
Ik weet niet wat het is maar ik heb het ook iedere maand wel een keer. Nu al 7 maanden en iedere maand op een andere plek. Gezicht, nek, benen, rug, buik pffff Het zijn bij mij rode bultjes en ze trekken na een aantal dagen ook weer weg. Ik denk nu zelf dat het iets hormonaals is maar zeker weten doe ik het niet. Eten, wasverzachter, heb al van alles geprobeerd maar het blijft komen. Ik hoop voor je dat het iets tijdelijks is.