Vandaag kreeg ik een groot pakket vol ingedienten en waagde me aan bath melts! Zie hier het resultaat. Ik maakte ze ook in lavendelgeur. Bekijk bijlage 322398
Haha ik ben nog helemaal niet goed met afkortingen.. Waarschijnlijk allemaal heel logisch, maar dit is mijn eerste brouwsel. Morgen maak ik bruisballen.
CP is Cold Process zeep - m.a.w. zeep die op ambachtelijke manier gemaakt wordt zónder verhitting waardoor hij enige weken moet rijpen vóór gebruik. HP is Hot Process zeep - m.a.w. zeep die op ambachtelijke manier gemaakt wordt mét verhitting waardoor hij direct klaar is voor gebruik. M&P is Melt and Pour - m.a.w. kant en klaar product die je smelt, en na toevoeging van geuren, kleuren, kruiden etc. in vormen giet.
Bedankt voor de tip! Waar laat je het als de zeep moet rijpen? Heb met drie kinderen niet zo heel veel "kind vrije" plekken in huis..
Bij avantgarde cosmetics, maar er zijn nog zoveel andere webshops. Ben nog wat aan het kijken en vergelijken qua prijs. De service van deze is wel super! Heb ook geurolieen en rollerflesjes besteld om parfum te maken. Verhouding 20/80.