Nou weet je, je moet eens bedenken hoeveel mensen met kulsmoesjes bij de verkoper terugkomen en die daar een hoop gedoe van heeft. Ik snap jou en je goede bedoelingen maar ik ben bang dat de verkoper dat niet ziet. Ik zou hem ook niet terug genomen hebben. Voor hetzelfde geldt komt de andere koper alsnog niet opdagen en zit ik er mooi mee. maar als er meer gegadigden waren ben jij hem toch ook zo kwijt?
Ik vind het vervelend voor jou, maar ben het eens met de rest. De verkoper kon ook niet weten dat jij een nieuw model zocht, het had anders geweest als je het had gevraagd en die persoon er om had gelogen.
garantie tot de deur ik zou ook niks terugnemen als ik de verkoopster was en als je zelf al zegt dat je niet de enige was die op de stoel had geboden dan ben je hem vast in no-time weer kwijt
Als verkoper zou ik het niet terug nemen ik zou het ook niet vragen. Wat je ook kan doen is kijken of er op mp nog zo'n babyset staat. Ander stokje mailen of ze die nog hebben
tja sorry gevalletje eigen schuld. je hebt zelf niet goed gekeken en je erin verdiept. dat hij niet reageert is misschien niet heel netjes maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weleens moe word van die lui die mailen dat het toch te groot te klein te dik of te dun is. dan moet je nieuw in de winkel kopen. kun je voelen, kijken en advies vragen. gewoon op mp weer gooien. succes!
Als je de service van een winkel verwacht moet je naar een winkel gaan. Dit is marktplaats garantie tot aan de deur. Stoel weer op marktplaats zetten, als er zoveel gegadigden eerst waren zal je de stoel nu ook wel weer snel verkopen. Vergeet je er niet de leeftijd van de stoel erbij te vermelden en dat de uitbreidingsset er niet op past?
Dus dan moet de stoel terug, jij je geld en de verkoper contact opnemen met de andere bieders. Hele rompslomp als jij hem ook op mp kan plaatsen. Eens met alle anderen: als je service en garantie wil dan had je hem in een winkel moeten kopen. Verkoper heeft jou verder ook geen defect product verkocht, jij had zelf beter moeten opletten. Ik zou de stoel ook niet terugnemen.
Hier ook met dezelfde reden alles nieuw gekocht! Waarschijnlijk weet de verkoper niet eens van de beperkingen af van zijn stoel, die newborn sets waren er immers nog niet eens toen hij/zij hem kocht. Ik vind ook dat de schuld bij jezelf ligt. Helaas pindakaas. Proberen te verkopen en een nieuwer model aanschaffen. Op de website van Stokke is na te gaan op welke modellen de newborn set wel past.
Ik ben het met de rest eens. Gewoon stoel weer op marktplaats en de volgende keer goed vragen hoe oud de stoel is. En wat maakt het uit of een stoel 11 jaar oud is verder. Als hij er nog goed uit ziet? Sommige van 2 jaar oud zien er meer afgeragt uit dan de oudere. Enige nadeel is inderdaad dat niet alles erop past, maar verder zie ik geen probleem eerlijk gezegd.
Dat zie ik echt niet zo, je koopt via marktplaats, niet via een winkel. Als je kleding oid koopt ga je het toch ook niet terugsturen omdat de broek net iets te strak zit ofzo. Ik verkoop echt wekelijks dingen via marktplaats. Maar je kunt er toch niet aan gaan beginnen om alles maar terug te nemen wat niet past, niet mooi staat, toch anders is dan verwacht etc. Gewoon zelf weer op marktplaats zetten en verkopen
Kan je niet tijdelijk met je broer ruilen tot ze uit de newborn set gegroeid is? Of deze bewaren voor als je een 2e wilt.
Heel fijn dat jij dat zou doen. Ik neem aan dat jij de hoogste bieder was? Dan moet ze dus niet alleen zorgen dat een andere bieder ook hem echt op komt halen anders zit ze nog met een stoel en ze moet zorgen dat de lagere bieder er meer voor gaat bieden. Zou je dat echt gedaan hebben? Met de kans dat je hem dus (nog) niet verkoopt? Je had idd na moeten kijken waar hij op kon. Ik snap dat je baalt hoor. hopelijk is hij snel verkocht. Hier mogen mensen trouwens gewoon pasden, kijken enz, maar als ze mijn huis verlaten is het koop is koop. Ik kan niet nagaan wat er daarna mee gebeurd.
Als jij gewoon had gekeken vanaf welk jaar de newborn set er op pastte, en dan had gevraagd hoe oud de stoel was had je het probleem niet. Ik vind het niet het probleem van de verkoper. Hij verkoopt die stoel alleen maar toch?
Dat probleem had ik dus laatst ook Alleen dan met de babyset, die ik nieuw had gekocht... Niet echt slim vanmezelf Maar hoe zie je dan dat het een verouderd model is? Ik heb er namelijk twee en beiden via mp. Maar ik wist helemaal niet dat er al nieuwe modellen waren?
Dit staat op de website van Stokke: De huidige Stokke® Baby Set en Newborn Set zijn compatibel met alle Tripp Trapp® stoelen die vanaf mei 2003 geproduceerd zijn. U kunt zulke stoelen herkennen aan serienummers beginnend met een 3 of hoger. Het serienummer en de productiedatum staan op de onderkant van de stoel gedrukt. Als u deze informatie niet op uw Tripp Trapp ® stoel aantreft, kunt u ook de afstand tussen de twee rugleuningen meten: vóór mei 2003 was dit ca. 2,5 cm, terwijl bij stoelen vanaf mei 2003 de afstand ongeveer. 4,5 cm is. Stoelen die geproduceerd zijn vóór mei 2003 zijn niet compatibel met de huidige ® Baby Set en de Newborn Set . Eerdere modellen van de Baby Set , met houten beugel, zijn niet langer beschikbaar. Dus: - serienummer moet beginnen met een 3 of hoger - afstand tussen de twee rugleuningen moet ong. 4,5cm zijn en niet 2,5cm - productiedatum vanaf mei 2003