hebben jullie ook niet het gevoel van voorjaar? het is gewoon November en dan zo lekker warm, vogeltjes fluiten... heel vreemd... zou dit nou bedoeld worden met het opwarmen van de aarde?
Ja geen idee Maar hier alle ramen open en de schuifpui en de temp. loopt hier in de woonkamer op tot 21 graden.
Ik heb geen idee, maar het is vreemd weer inderdaad. Ik begin al bijna te hopen dat ik nu voor niks op winterbanden rondrijd Maar volgens de berichten gaat het weer half november ineens drastisch omslaan en begint de winter. Ik hoop dat 'ze' ongelijk krijgen.
Nou ja, lekker vriezen en kunnen schaatsen vind ik rond de kerst wel erg leuk. Sneeuw hoeft van mij niet zo, geeft wel wat troep. Maar nu nog even genieten van een lekkere warme herfst. Wij gaan zo nog even wandelen.
Volgens welke berichten? Het KNMI bericht anders namelijk: vrijdag 11 november tot en met vrijdag 18 november Grote kans op het aanhouden van het overwegend droge weer met normale temperaturen. Ik vind het prima zo hoor. Heb niks met sneeuw en winterkou en andere winterse ongemakken. Ben meer een lente/zomermens. Al gun ik de kinderen uiteraard wel sneeuw (sneeuwpoppen maken, sleetje rijden etc.).
heb gisteren een nieuwe slee gekocht, dus waarschijnlijk blijft het nog wel een paar maanden zo zacht
Ik vind het heerlijk zo! Zit lekker op de bank, zonnetje schijnt heerlijk de woonkamer in.. vogeltjes die in de boom onder me raam aan het fluiten zijn, van mij mag het zo blijven De verwarming heb ik hier nog niet aangehad, en toch is het elke dag nog tussen de 21 en 23 graden in huis. (bovenwoning, dat scheelt wel)
Mij hoor je zeker niet klagen, maar het is wel wat vreemd. Het lijkt net of de seizoenen opschuiven. De lente was dit jaar best warm, de zomer was fris en de herfst weer warm. Normaal zou het nu hele dagen moeten regenen en het lijkt erop of nu pas de bladeren beginnen te vallen. Ik zit nu gewoon in een shirtje buiten en de verwarming staat uit. Hoop dat het nog ff zo blijft, al is het alleen maar voor de energierekening volgend jaar
Bij mij gaan spontaan dingen weer bloeien in de tuin die ik afgeschreven had. Alles in de war door de temperatuur. Van mij mag het in de war blijven
Tja, ik vind het wel lekker hoor... Het is heerlijk wandelweer nu, anders zit ik ook maar wat binnen te loeren, is niet altijd leuk met een baby van 5 maanden, maar ik ben eigenlijk wel toe aan een gure herfst. Voor mijn gevoel is dit 't net niet en ik hoop heel erg dat het gauw omslaat...
Ik verheug me ieder jaar weer op de oktober-november maanden, lekker vroeg donker, regenachtig, vriezen en gezellig voor de buis, ik heb zoiezo liever winter dus kan niet wachten tot dit weer voorbij is
Pfff van mij mag dit weer lekker aanhouden hoor! Ik zie er zooo tegenop dat het weer gaat sneeuwen en/of vriezen, moet ik er op m'n fietsje doorheen om bij m'n werk te komen.. niet grappig! Moet wel zeggen dat ik het dan wel weer leuk vind om een wandeling te maken in de sneeuw of lekker binnen te zitten als het 's avonds al donker en koud is met een lekkere kop thee, dekentje, boekje, mannetje
Vanmiddag 2 uur stevig doorgewandeld over de zuidlimburgse heuvels, wat was het zálig! In de zon, herfstkleuren, zacht briesje en ruim 20 graden... wat ben ik blij met die mooie weer, echt een cadeautje!!
Ik hoop dat dit nog even aanhoud. Vind straks een keer sneeuw wel leuk om met de meiden te sleeen en een sneeuwpop te maken, maar snel heb ik dat wel weer gezien. Sneeuw blijft hier ook vaak niet goed liggen en word drek. Dus zonnetje en deze temperaturen? Voor mij prima!
Vind het wel lekker hoor! Vanmiddag in me pauze lekker op een terrasje gezeten! Oh zie zooo tegen die sneeuw op... Mag van mij sneeuwen, 1e en 2e kerstdag en daarna klaar hoor haha!