marktplaats probleem

Discussion in 'De lounge' started by vlindertje11, Nov 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Nee dat snap ik dat je je niet kapot schaamt, het boeit je niet zo. Als ik iets verkoop via marktplaats check ik elke dag of het betaald is en gaat het de dag erna of nog 1 dagje later op de post en dat laat ik dan ook weten. Ik vind dat gewoon kwestie van goed fatsoen.

Dat je niet goed kan plannen, ok, maar laat dat dan even weten.

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    hmmm ik vind jullie wel heel hard hoor. ik verstuur ook niet altijd meteen als ik het geld heb. maar ik ben er wel duidelijk over. de enigste 2 dagen dat ik een pakket kan versturen is op woensdag of zaterdag. en dat geef ik netjes aan. nog nooit een probleem geweest voor de mensen die bij mij kopen. soms zit er dus 5 dagen tussen als iemand bijv. zaterdag avond betaald heeft. ik werk 4 dagen en kan dus niet zomaar ff naar het postkantoor. soms duurt het idd ook lang voordat iemand betaald en ja dan zit er soms ineens wel heel lang tussen. dus het heeft niet altijd met onwil te maken als mensen er langer over doen hoor

3. tulip

tulip Niet meer actief

ts, fijn dat je het binnen hebt, hopelijk kun je het ook nog regelen met de verzendkosten.

verder helemaal eens met snoopy, ik hoop dan nooit iets te kopen van mensen met organisatieproblemen. Als dat allemaal niet lukt, dan moet je maar niet op mp verkopen. Als ik iets verkocht heb, dan kijk ik elke dag of het betaalt is. De volgende dag gaat het weg. Iemand zit daar toch op te wachten. En mocht er echt iets tussenkomen, dan stuur ik iig een mailtje.
    Niks laten horen vind ik echt aso hoor.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Als je het dan duidelijk laat weten zou ik het prima vinden hoor. Maar niet opsturen en ook niets laten weten, dat vind ik echt niet netjes.

5. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

Nov 30, 2010
    603
    0
    0
    mee eens of je moet het even melden ivm tijd.

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Eens met Snoopy!

Share This Page