Pfff, overmorgen is het zover! Ik ga eindelijk trouwen!! Alles is geregeld en in orde, maar ik word gek van mezelf! Ik sta namelijk stijf van de zenuwen Dat vreet zoveel energie!! Wie heeft er een goede tip, heb al zoveel geprobeerd Thanks alvast
Wat leuk! Ik ben maandag getrouwd. Ik keek vooral heeeeel erg uit naar het getrouwd wakker worden! Dus richtte mijn gedachten heel erg op mijn huwelijk en niet op de trouwdag zeg maar. Ik kwam nog bijna te laat ook haha. Misschien lekker even in bad gaan? Of van die bach rescue druppels om wat te kalmeren? Enne zenuwachtig of niet ik wens je een prachtige bruiloft maar vooral erg gelukkig huwelijk toe!
Dank je Bacheera! Jij ook nog gefeliciteerd! Ja, het gekke is dat ik niet eens weet waar ik zo nerveus voor ben. Wist ik het maar, dan kan je de focus nog ergens anders op proberen te leggen Maar Bach spray? Nog niet van gehoord, ga even Googelen!
Ik zou idd ook de Bach Rescue Spray meenemen; is mij goed bevallen! Bij de ambtenaar kreeg ik even wat opvliegers, haha; gauw keertje sprayen en het ging weer prima hoor! Is gewoon verkrijgbaar bij de drogist!
Ik denk dat de zenuwen er ook wel een beetje bij horen; het is natuurlijk ontzettend leuk en spannend Ik ben verleden jaar getrouwd en stond ook stijf van de zenuwen, maar op de dag zelf kwam al het geregel samen in 1 fantastische dag Heel veel plezier
Ik ben 27 januari jl getrouwd en was 2 dagen van te voren ook zoooo nerveus. Wel 100 x gechecked of alles klopte enzo. Kon mij ook niet echt ontspannen maar heb toen een lavendel bad genomen en dat hielp wel wat. Op de dag zelf was ik al mijn zenuwen kwijt en heb vooral genoten van de dag. Bij mijn man was het andersom, die was van te voren totaal niet nerveus, maar op de dag zelf dubbel .
meis , het enigste wat ik kan zegen is genieten genieten en genieten , en je niet druk maken over de dingen die niet goed gaan kortom los laten en uitkijken naar jullie mooie dag ..... liefs maaike
Wat een goede tips en lieve antwoorden allemaal! Voel me nu al zelfs relaxter, haha! Ga vanavond in bad en zo naar de drogist die Bach spray halen! Dank voor de tips!
Ik ben 2 jaar geleden getrouwd en was ook zo zenuwachtig, toch proberen je gedachten te verzetten, kijk na of alles geregeld is, zet alles klaar en zoek wat afleiding, ga wat drinken met vriendinnen of geniet samen met je aanstaande van de laatste dagen als ongetrouwd stel! Veel plezier op je trouwdag!
Wat mij erg goed beviel: ik ben de dag voor mn bruiloft terug gegaan naar mn ouders - lief zou me heel "ouderwets" daar komen ophalen (alsof we niet allang samen woonden ) Lekker laten vertroetelen en inderdaad 's avonds uitgebreid in bad - heerlijke voorbereiding! We zaten trouwens midden in een verhuizing, en ik vertikte het om na mijn bruiloft thuis te komen in de zooi of ergens te logeren, dus we hadden onze huwelijksnacht in een hotel op een paar honderd meter van ons huis - ook een aanrader! Een huwelijksreis zat er niet in, we zijn twee maanden later drie daagjes naar Parijs geweest bij wijze van.
Ach meid als het goed is, is alles toch al geregeld. Dus laat het lekker los en genieten maar. Bij onze bruiloft is werkelijk alles maar dan ook alles wat je je maar bedenken kan misgegaan echt, erger kan niet, maar we hebben gewoon genoten van de dag en lekker over ons heen laten komen. En nu lachen we er alleen maar om.. echt zo n dag vliegt voorbij.. zelfs als alles mis gaat!
Duimelijn heeel herkenbaar! Haha ringen waren niet verstuurd gelukkig net op tijd achter gekomen, mijn naam is nog niet goed veranderd door een fout van gemeente, wij stonden niet op het lijstje van de trouwambtenaar dus een week van te voren verwachtte wij een telefoontje maar die kwam maar niet! Na drie dagen bellen met publiekszaken hem toch te pakken gekregen afgelopen vrijdag ( en madag zouden we trouwen!) toen bleken we dus niet op de lijst te staan! En we waren dus bijna te laat whaha. We lachen er ook maar om.
Ah leuk Hopelijk werkt je Bach spray. Toen ik rijexamen moest doen was ik heel erg zenuwachtig, zo erg dat ik niet eens normaal kon rijden... mijn voet trilde zo erg dat het enorm schokkerig ging... De 2e keer, bij mijn her, heb ik van de huisarts een pilletje gekregen die je rustige maakt maar wel veilig is om mee te rijden . Geen idee wat het was en misschien was het wel een neppil, maar ik was niet zo erg zenuwachtig meer, alleen gezonde spanning
het allerbelangrijkste van morgen is dat jullie "ja" zeggen, en ik neem aan dat je daar niet aan twijfelt de rest is de kers op de taart dus heel veel plezier morgen!!!
ik ben afgelopen 20 april getrouwd en wonder boven wonder was ik helemaal niet nerveus, ja af en toe voelde ik iets kriebelen in mn buik... normaal ben ik overal al zeker 2 of 3 maanden van te voren nerveus voor haha. Ik wens je een hele mooie dag en geniet ervan, want het is zo voorbij!!
ik ben de nuchterheid zelve, maar toen ik het jawoord moest zeggen...mennnn ben blij dat dat niet op film staat gelukkig zei mij man luid en duidelijk ja whahahaha
Ik was in plaats van zenuwachtig juist heel nieiwsgierig hoe alles zou smanevallen! En ik was blij dat ik die mooie jurk aanmocht en mijn mond niet meer hoefde te houden! Uiteindelijk vond ik alleen de foto's maken echt leuk! Hihi, voor de rest viel de dag heeeeeeel erg tegen! Maar al met al hebben we er toch van genoten! Heel veel plezier en geniet! De dag is zo om morgen! Hoe gaat het nu met je?