Ik had het al in het topic gevraagd van "hoeveel setjes kleding heb jij" Wat is nu in de mode? Wat is echt een must have? Ik heb namelijk het idee dat ik de laatste tijd onder een steen heb gelegen qua mode ik heb denk ik al minimaal een jaar (als het niet langer is) niet geshopt ook omdat ik er ook gewoon een hekel aan heb om de stad in te gaan. Ik bestel liever online, makkelijk want ik hoef de deur niet uit met twee kindjes, krijg het niet benauwd want dat is toch wel de grootste reden dat ik een hekel heb aan shoppen dat ik het in iedere winkel zo ontzettend benauwd krijg dat ik duizelig word en in no time knallende hoofdpijn heb en gewoon op m'n gemak kan passen.. Ik vind het wel altijd leuk om een setje te kopen bv broek, shirt, colbertje. Ik hou absoluut niet van felle neon kleuren..dus wat is nu in de mode? Wat is onmisbaar en zou ik echt aan 'moeten' schaffen. Ben reuze benieuwd naar jullie mode adviezen.
Pff kijk alsjeblieft naar wat je zelf leuk vindt ipv wat mode is. Er lopen er al genoeg rond met strakke tricotjurken en trappelpakjes met bloemmotieven. Sorry, niet waar je om vroeg...
`trappelpakjes met bloemmotieven' hahahaha..... maar ik snap precies wat je bedoelt.. Vandaag een lange jurk gekocht is volgens mij redelijk in de mode
Vergeet die pyjama broeken niet.... Antwoord op jou vraag..... geen idee, ik moet ook weer nodig shoppen maar eerst andere prioriteiten. Gelukkig heb ik veel kleding in de kast wat altijd wel mode blijft.
Trappelpakjes met bloemmotieven geen idee wat dat is en een strakke tricotjurk is niet aan mij besteed want mijn buik is nog niet helemaal weg Ik kijk uiteraard naar wat ik leuk vind maar dat is nu juist een beetje het 'probleem' ik vind heel weinig leuk op dit moment en omdat ik dus niet het type persoon ben wat winkel in winkel uit gaat komt er mijn weinig bij in mijn kast.
En een winkel met leuke basics? Zoals bijvoorbeeld de Sissy-Boy. Ik hou mijzelf helemaal niet met mode bezig. Koop liever goede, kwalitatieve basics die ik dan weer style met sieraden.
Ik vind zelf vera moda een leuke winkel. Ze hebben daar basics en "mode" Ik vind zelf de dierenprint erg leuk.. en maak me ook schuldig aan gebloemde trappelzakjes (denk jumpsuits) Ook hou ik van strakke jurkjes, lang en kort.. een mooie maxidress komt altijd wel van pas.
gewoon lekker dragen wat jij zelf mooi vind en waar je je lekker in voelt. Ik loop lekker nog in mn jeans met sneakers, tshirtje en bij weer zoals vandaag met een vest erop. Ik heb geen gebloemde trappelzakken *haha*, geen tricotjurk of maxi jurken in de kast hangen Fijn dat het in de mode is, maar fijn voel ik me er niet in (A)
Wat jij mooi vindt. Vroeger was ik ook altijd bezig met of iets in de mode is. Tegenwoordig koop ik wat ik leuk vind. Volgens mij loop ik niet voor lul. Denk dat het vooral komt omdat ik kleding nu meerdere seizoenen draag. Dan wil je gewoon leuke, tijdloze kleding. Nu ik al jaren dezelfde maat heb, wil ik dus kledingstukken langer aan dan één seizoen. Zelf draag ik vaak jurkjes. Veelal van dunne stof met bloemenprint. En heb een lange jurk (3 seizoenen terug al gekocht bij de Zara) die ik veel draag. Verder gewoon simpel rokje met stretch of een spijkerbroek met een normaal topje en leuk vestje/blazer. Sommigen heb ik al jaren, anderen dit seizoen gekocht.
Ik zal niet beweren dat ik enorm op de hoogte ben, maar ik hoor veel over pasteltinten en maxi-jurken. Nu staan pasteltinten mij voor geen meter, dus die trend sla ik over ik blijf nog een beetje hangen op de koraal-kleur van vorig jaar, die staat me ook erg leuk al zeg ik het zelf Verder zie ik overal dingen met kant: korte broeken en topjes, vooral in zwart en wit en dan met een gekleurd dingetje erop (bijvoorbeeld wit kanten broekje met een gekleurd shirtje)
-Kanten shirtjes/jurkjes -Mintgroene of lichtroze shirts(pastel eigenlijk allemaal wel.) -Bloemen zijn nogal aanwezig in de winkels, zowel als broeken, shirts en jurkjes -Skinny jeans zijn nog steeds in -Jumpsuits -Witte losse blousjes op een spijkerbroek Dit is wat ik nu veel om mij heen zie. Alles word helaas weer wat strakker maar de leuke losse blousjes en jurkjes zijn nog zeker te koop!