wat voor soort supermarkt is de MCD ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi allemaal,

ik zag zojuist dan onze super de boer een MCD wordt. Nog nóóit van gehoord! Net wel even op internet gekeken, maar ik ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig, wat voor soort winkel de MCD is.

Categorie Plus (wat duurder, maar goede service) , of juist weer meer Bas van der Heijden? Of gewoon zoals super de boer ook was, en C1000 ook is? Dat idee? Of juist weer Lidl/Aldi ?

Ik ben erg benieuwd :)

groetjes
    athina

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ga ik altijd naar de MCD (rijtje plus, super de b), vind het een dure supermarkt. Nadeel is hier dat ze veel dingen niet in het assortiment hebben terwijl het hier best een ruime winkel is

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Hij valt inderdaad in het rijtje van de dure supermarkten, volgens mij nog duurder dan Plus. Ik kom er regelmatig, omdat het de enige supermarkt in ons dorp is, maar ik vind het geen fijne winkel. Klein assortiment inderdaad en echt veel te duur!

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oke, even spieken dus, maar verder overslaan ;) genoeg ander aanbod hier (jumbo, plus, aldi, lidl, bas)

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja zou ergens anders gaan. Ik ben er redelijk aan ´gebonden´ ondanks dat ik in een stad woon.. ik heb zelf geen rijbewijs en deze is gewoon het meest dichtbij dus ga toch bijna altijd naar deze supermarkt.

Hier zijn ook heel veel producten vaak over de datum, maar misschen is dat alleen bij deze zo.

6. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik doe altijd boodschappen bij de MCD. Het is bij ons een grote 'buurtsuper'. In deze MCD heb je een groot assortiment. Wat je nodig hebt is er te koop en als het er niet is kan je het vragen en de kans is dan groot dat het er de week erna wel is.
    De vers producten zijn er goed.

Het ligt er ook aan of de MCD die bij je in de buurt staat/komt een filiaal of een franchiser (ondernemer) is. Een ondernemer wil nog wel eens zijn prijzen omhoog gooien (wat natuurlijk niet de bedoeling is).

Ik vind de prijzen bij de MCD waar ik boodschappen doe wel mee vallen. Ze zijn niet duurder dan een C1000 of een AH.

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik doe al mijn boodschappen bij de MCD.
    Hier in het dorp is het een hele fijne winkel.
    We hebben ook een C1000 en een Aldi, maar de MCD is toch echt mijn favoriet.
    Alles wat ik nodig heb kan ik er kopen.
    De prijzen zijn volgens mij vergelijkbaar met C1000.

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Joh ik dacht dat alle super de boeren, Jumbo's of c1000tjes zouden worden.. (hier is het c1000 geworden)

MCD ken ik niet, ik moest aan MC Donalds denken toen ik MCD zag staan hihi oeps! :D

9. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

pfjieuw, ben dus niet de enige, want ik dacht dat namelijk ook haha.. ;):)

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    vooral een dure supermarkt !

Wij hebben er eentje om de hoek en die gebruik ik echt alleen voor snelle boodschappen, als ik wat vergeten ben of tekort kom ...

Maar no way dat ik daar mijn dagelijkse boodschappen doe ... ze hebben er ook niet alles.

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

mcd is een hele dure supermarkt
    vind hem soms nog duurder als ah haha
    maar vind het wel een fijne winkel
    als ze hier iets niet hebben en je wilt het in de assortument dan komt het vaak ook als er meerdere intresses in zijn;)

Deel Deze Pagina