de urban rider heeft zoals wel bekend een zwenksysteem achter. nu las ik ergens dat er ook een setje zwenkwielen te koop is voor de urban rider, dan haal je de voorste wielen eraf en die vervang je met de zwenkwielen. dan schijnt de wagen veel wendbaarder te zijn (uiteraard zet je dan het zwenksysteem van de achterwielen vast) nu is mijn vraag natuurlijk, wie heeft ze, en hoe rijd dat? is het vergelijkbaar met het mutsy 4-rider onderstel qua wendbaarheid?
hopelijk volgt er nog iemand die er ervaring mee heeft heb trouwens gister ff in de winkel gevraagd wat ze kosten, maar dat valt erg mee: 20 euro voor een setje.
Ik heb geen ervaring met deze wagen kan alleen zeggen dat een vriendin van mij een 4 wieler heeft zonder zwenkwielen voorop en als je de wagen veel gebruikt is dat best irritant omdat je steeds als je een scherp bochtje wilt maken je de wagen dus op de achterwielen moet kantelen als het ware...... Wij hebben dus zelf speciaal gekozen voor een wagen met een zwenwiel voor, maar wel eentje die je vast kan zetten want op bepaalde paden (zoals zand, bos) is het juist weer onhandig als je voorwiel alle kanten op gaat. Ik denk dat het er helemaal aan ligt hoe vaak je de wagen gebruikt, en waarvoor. Sommige mensen doen alles met de auto en lopen slechts kleine stukjes, dan maakt het denk ik niet zo veel uit. Ikzelf heb geen auto tot mijn beschikking overdag en wij wandelen ook nog eens heel veel dus voor ons was het wel erg belangrijk. Misschien kun je er nog iets over vinden op www.kieskeurig.nl Daar heb ik ook op gekeken toen ik op zoek was naar ervaringen over de wagen die ik wilde kopen, het heeft mij geholpen een keus te maken. succes!