marktplaats slippers verkocht maar..

Discussie in 'De lounge' gestart door celia82, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Ik had eerst ook enorme blaren van mijn birkies, maar nu lopen ze als wolkjes. Je moet heel erg aan ze wennen, maar dan is het echt heel goed hoor. Zou ze gewoon houden (of wil je ruilen met mijn ingelopen normale birks? :D:p)

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36

nee dank je;)

heb ze nu 3x aangehad maar voelt echt niet leuk aan..
    weet niet maar de verkoopster zei dat ik ze helemaal moest inlopen enz.

ja nou dan kan ik een eeuw wachten he?en waar blijft de zomer?

3. ik ben vandaag een tweeling kinder wagen gaan ophalen..

nou we werden netjes binnen gelaten.. waren leuke mensen..

we hebben zelfs zitten ouwehoeren dat we hun advertenties in de gaten houden..

greets yippie

4. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Ik ben ook verbaasd over het wantrouwen. Laat ook altijd iedereen gewoon binnen die iets komt kopen, ik heb er nog niet eens over nagedacht dat iemand iets kwaads in de zin zou hebben. We hebben al een paar keer gehad, dat mensen ook spullen kwamen brengen als ze hoorden dat ik het met de trein of de bus wilde komen halen, hartstikke lief. We hebben ook een eigen praktijk waar we altijd vreemde mensen binnen laten, misschien scheelt dat? ;)
    Doet me een beetje denken aan dat verhaal van die Amerikaanse moeder die haar zoon alleen met de metro liet gaan in één of andere grote stad en toen het hele land over zich heen kreeg, omdat ze een onverantwoordelijke moeder zou zijn. Ze is nu echt een soort 'kruistocht' begonnen tegen het wantrouwen, wat in de VS nog veel groter is.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

bij mij toevallig van de week ook 2 mensen geweest die iets op kwamen halen/ waren allebei hele aardige mannen. gewoon binne gelaten. wel zorg ik altijd dat mn vriend thuis is...

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Weet niet waar jij woont...maar hier is het best lekker weer hoor! Loop elke dag op mn birkies of andere slippers!
    Heb al weken geen schoenen aangehad (of wel...1 keer met de regen vandeweek)

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier net zo hahah. banjer op birkies door het leven:)... alleen disndag even mn pumps aangehad;)

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Haha hier ook , ben verknocht aan mijn birkies. zeker nu met de zwangerschap erg lekker :D

@ts, ze zijn erg leuk, wel zonde dat je er 50 euro bij inschiet als je ze weg doet. Ik zou denk ik toch even doorpakken. Heb beide paren van mij toch ook wel een keer of 5 aan moeten hebben incl blaren voordat ze als gegoten zaten :D

9. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Ik zou ze gewoon inlopen, de zomer is nog niet voorbij,
    vorig jaar liep ik met een pleister op de plek waar het pijn deed.
    Dit jaar echt helemaal geen last!
    Ik vind ze echt zo lekker lopen
    en die van jou zijn helemaal gaaf!
    Ik zou gewoon nog even doorzetten als ik jou was,
    dan ben je straks ook heel blij!

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Verbaas me echt over het wantrouwen die mensen hebben.

Ik heb bij ons nog nooit iemand voor de deur laten staan. Wij hebben ook wel eens een man gehad die 1.5 uur moest rijden voor onze oude vloer. Daarna heeft hij samen alles ingeladen met mijn man in de auto en toen heeft die man nog iets te drinken gehad.

Niet iedereen heeft kwade bedoelingen.

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb ook vaak genoeg wat verkocht en dat ze het dan kwamen ophalen... kan je gewoon aan de deur doen hoor... niet gelijk van het ergste uitgaan, dat maakt je het leven een stuk makkelijker....

12. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

nee je hoeft ook niet bij iedereen rare ideeen te hebben,
    maar ik wil zoiezo nooit alleen thuis zijn als er een vreemde wat op komt halen.
    En dan kun je altijd kijken wat voor iemand er komt,
    wij hadden ook eens een bank verkocht, tja die moesten wel binnenkomen haha maar ohhh wat had ik dat graag gewoon aan de deur verkocht, die mensen stonken erg!! Ik kreeg die geur gewoon niet uit huis! bah!

Ook eens hadden we wat verkocht, adres gegeven en een afspraak gemaakt wanneer hij het kon ophalen, maar die gene kwam direct en hij ging helemaal op de ramen kloppen en heel vaak op de bel drukken, ik was toen alleen met me nichtje , nou wij scheten hem ook echt wel , wij hebben ons maar verstopt zodat hij ons niet kon zien, jeetje dat was eng!

13. Skye

Skye Niet meer actief

Tja, ik laat eigenlijk altijd wel iedereen binnen (de mensen die ik tot nu toe iets verkocht heb!). Ben niet zo slecht van vertrouwen, maar ik moet wel zeggen dat er een bewaker met me mee loopt hahahahaha, mijn mechelse herder is ook altijd thuis, dus eigenlijk geen reden om bang te zijn!

14. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik vind de reacties van de meeste wel erg slechtdenkend..

ik verkoop ook veel spullen via mp,maar ik koop ook weleens wat.

ik heb de vorige x ook nog een poppenwagen opgehaald, zullen die mensen ook zo over mij gedacht hebben?

als ik mailcontact met iemand heb en die wil het ophalen, prima dan zorg ik dat ik thuis ben!
    en zeker als het voor veel geld is of iets wat ze moeten passen.

maar misschien denk ik er wel veel te makkelijk over volgends jullie.
    ,maar ik zie het probleem niet zo!

als ik slippers voor 100 euro zou kopen ( wat ik nooit zou doen) tja dan zou ik ze ook wel willen passen enz

15. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    haha ja dat heb ik dan ook wel
    een ontzettend lieve dalmaat ,die niet zomaar vreemde mensen binnen laat,( niet dat ze bijt,maar waarschuwd wel)

16. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ik heb gisteren een bankstel via Markplaats verkocht. Vriend en vriendin zijn het komen ophalen. Ik stond er geen seconde bij stil dat het weleens 'verkeerd' kon aflopen. Het was een erg aardig koppel, zij was notabene hoogzwanger.
    Nee, ben absoluut niet slechtdenkend van aard.

Grt Vanilia

17. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ze hebben hier ook weleens wat weggehaald, hele normale mensen.

18. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Birkenstocks - de echte! moet je echt iets vaker inlopen als 2x hoor! Het kost even wat pijn, het kurk vormt namelijk echt naar je voeten, ik heb ook wel wat spierpijn gehad in mn enkels, geen blaren, maar ze lopen nu als lucht, zo geweldig! Ik heb 2 paar birks en draag ze al sinds mei ofzo elke dag, draag echt bijna nooit schoenen...

19. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36

Hoi,
    ja als ze me vandaag niet belt.dan hou ik ze zelf denk ik gewoon

vind ze wel heel leuk.
    hoor ook vn meerdere mensen dat ik ze moet uitlopen denk dat ik ervoor ga dan;)

20. Foxter

Foxter Niet meer actief

Pfff tjongejonge...... Waarom denken jullie zo slecht? In de supermarkt afspreken??????? Ik zou dan als koper gelijk denken, laat maar.
    Ik heb denk ik onderhand al wel 50 mensen aan de deur gehad, ook motoren verkoop ik in mn eentje, tot wel 12000 euro af en toe. Ga ik gewoon mee naar het postkantoor. Geen problemen hoor!

Deel Deze Pagina