Je heb ook een tv programma die heet Nederland te koop. Bekende Nederlanders krijgen een aanbieding wat op MP staat daar moeten ze dan heen om te kijken wat het is en waarom het te koop staat. Wel grappig is het. Je staat echt van te kijken wat ze te koop zetten en waarom, wat ze zoeken. Het komt sowieso elke donderdag avond op net 1 om 20:30
Een programma waarmee je een foto kan bewerken... Dus bijv: iets op de foto zetten wat er niet op staat.
Hahahahaha ja dat weet ik! Ik vroeg me af wat fotoPHOTOshop was, maar Astrid was me voor! Overigens, beterschap met je kleine...
Hahahahah wat een geweldig topic. Voelde me wat down maar dit helpt zeker om ff eens goed te lachen! Toch ga ik nog steeds voor die home trainer van pag 1.......
jemig 250,-! ik heb laatst een hele uitzet gekocht denk aan: kattenbak, krabpaal,speeltje,voerbakjes,vlooienspul,ontwormspul,halsbandje, voer,kattenbakvulling.. nou en was samen zo'n 80,- euro kwijt... ze zit vast in geld nood!
je weet niet wat mensen voor verstand hebben van katten he ik zag een tijdje terug ook een dergelijke omschrijving, bleek te gaan om een kat die na overlijden van baasje weg moest, werd 300 euro voor gevraagd. dit bleek echt wel een super mooie seal point neva masquerade te zijn! maar dat werd pas duidelijk toen de adverteerder na 2 weken maar eens een foto erbijplaatste (voor de leken: een super mooie siberische boskat met siamese tekening en prachtige blauwe ogen) maar uiteraard kan dit ook gewoon een simpele straatkat zijn hoor hihi, bedoel alleen zonder foto weet je dat niet
tis alleen wel triest dat iemand dat er allemaal bij doet em hem dan weg doet met 12 weken.. vermoedelijk hebben ze hem dan te jong uit het nest gehaald, en na een paar weken besloten dat ie toch mar weer weg moet... das nogal triest aan MP, hoe makkelijk mensen een dier in huis halen en toch maar weer dumpen...
en je kan ook hier je geld aan uitgeven is weer eens iets anders dan een hond http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1
van iemand hier op t forum zeker, die zag dat de link geplaatst werd. Oeps, snel mn advertentie weghalen...