Aah, die vind ik nog wel schattig hoor, maar erg prijzig! Dat van die kat vind ik wat zielig, met 12 weken alweer je katje wegdoen, dat beestje is amper gewend aan zijn nieuwe huis en moet alweer naar een nieuw baasje. Hopelijk vindt hij nu een goed baasje.
ja dat vind ik ook zielig,er wordt vaak niet goed over nagedacht. en als het dan tegenvalt dan "dumpen" ze het weer
zo op net 1 om half 9 Nederland te koop..... Halen ze ook atvertenties van MP af en gaan ze langs bij mensen......
Wat een GE-WEL-DIGE topic! Haha, heb niet alles gelezen hoor, maar wel wat advertenties bekeken. De advertenties die hier geplaatst zijn, zijn wel erg vaak bekeken.... Hoe zou dat nou komen? hihi
Hmmm, ik heb laatst mijn kast eens uitgemest en wat shirts van mij en mn vriend apart gelegd om evt op MP te zetten. Met de gedachte dat iemand die het een stuk minder breed hebben dan wij, er wellicht wat aan heeft, maar door alle dingen die ik nu heb gezien, weet ik niet of ik wel bij het stelletje wil horen wat MP gebruikt om zn rotzooi te verkopen (Nou moet niemand zich aangesproken voelen, tis maar een grapje!) Wat ik wel ernstig vind (en me er ook voor schaam) is dat mn oom een tijdje terug een hond heeft gekregen/gekocht (2e hands) omdat ik wat achteraf woont en zn vriendin zich wat veiliger wou voelen, bla bla, ze de hond nu weer willen doorverkopen en er winst op willen maken! Schandalig toch! Mocht ik om wat voor reden de katten weg moeten doen, dan gaan ze voor niest weg, maar ik zal wel de 100% zekerheid willen hebben dat ze goed terecht komen, dat is belangrijker dan geld.