Ik heb ook nog iets gevonden wat ik echt nooit van mijn leven op mp zou kopen. http://link.marktplaats.nl/178162178 Let even op het borsteltje ale:
daar kan je het borsteltje nog van nieuw kopen.. haha ik moet zo'n ding ook echtniet 2e hands hebben... :x
ben jij die leuke meid die ook al 26 jaar een leuke jongen zoekt? **link verwijderd** creeeeepy... Edit: dit is een beetje zielig voor de jongeman in kwestie he
bah! wat ik niet uit kan staan is dat mensen hun hond wegens omstandigheden weg doen. meestal zijn het of honden van een halfjaar (relatiereddertjes 9 van de 10 keer) of honden die al 10 jaar zijn (dierenarts kosten of geen zin meer in een hond) meestal kom je met mailen achter de ware reden kan ik niet uit staan dat mensen niet eerlijk zijn.zo heb ik dus een hond hier die heb ik op gehaald om dat hij in huis plaste met 11 weken ja gek he die is nog niet helemaal zindelijk enzo zijn er nog veel meer van dat soort gevallen
tuurlijk zijn er ook mensen die echt een goede reden hebben maar er zijn ook veel van die mensen die het zo doen
Ik vind die man gewoon zielig. Maar inderdaad, wat mensen af en toe voor een shit erop zetten. Maar soms verkoop ik ook wel dingen die niet echt geweldig zijn (wel beter dan dit). Ik heb eens van die hele ouwe ski's verkocht met skischoenen waarvan je schenen na een dag blauw zagen. Die ski's daar zie je ook niemand meer op, totaal verouderd. Maar goed, dan maak ik er zoiets van als 'goedkoper dan huren' en dan happen ze wel. Maar puntenslijpers, elastiekjes, borduurbakjes etc. Nou nee...