ja die kleine dingentjes krijg je altijd bij de tupperware hahaha dat je dat dan durft teverkopen zou dat nou gewoon weg geven
ooh die tarzan echt niet normaal voor woorden. En dan die onderbroek. Wat men inderdaad allemaal wel niet aanbied op markplaats
Dat haarelastiek(je) is gewoon uit een Happy Meal van een paar jaar geleden. Hebben ze gratis gekregen..... sjongejongejonge Ladies, ik heb em (dus) al! haha! Kopen?
Dit meen je toch niet hè, zou iemand dat nou echt kopen? Mijn man zei dat hij hem wel sexy vond, vooral dat iemand anders hem had gedragen... Brrrrrr.
Ik denk dat daar vooral van die enge creeps op reageren, die als hobby hebben onderbroeken te verzamelen en er aan te snuffelen enzo...brrrr! Maar ze bestaan.
wat al 50 euro op geboden... bleeehh ziek :s hahahah en toch lig ik helemaal dubbel hahaha gewoon gek en vies.. haha en die tekst hahahaha hij is al te vaak bij me naar binnen geweest hahahah gekke mensen haha
haha ik ga soms wel eens voor de grap kijken wat mensen allemaal verkopen, en lig soms dubbel. Dan stuur ik mijn moeder de link met MA dit moet jij echt hebben ! haha
Op Ebay kon je een keertje bieden op een Windje (poepje zeg maar, Je kan het niet eens zien ) in een pojte ( zo'n weekpotje)... Wie wil dat nou hebben.... Hij had hem nog verkocht ook.
Hahahaha, je bedoeld lachwekkend, denk ik. Lach-verwekkend is weer iets anders. We zitten niet voor niets op zw.pagina.
haha sorry krijg sponaan een typegebrek van alles haha nou meiden ik heb nog wel meer zin in een potje lachen... dus kom maar op hihi
http://link.marktplaats.nl/173508146 gedragen panty's? bah bah, omdat ze van der baas elke week nieuwe krijgt?
hahahahhaha en dan deze zin Trouwens wel serieuze reacties, krijg nogal wat rare reacties waar mijn man niet echt van gedient is! hahahah