Hahaha,ja je kan je soms echt verbazen wat mensen allemaal uit de schuur toveren om te kunnen verkopen Ik zou het nooit kopen in ieder geval. Enige wat ik er wel een vind is een leuk spel voor mn Nintendo DS ofzo maar verder koop ik en vind ik er ook weinig. Al snuffel ik er wel geregeld rond.
Whahahaha dat mensen dat via daar te koop zetten! Mja je zal maar weinig geld hebben,alleenstaand en al een tijdje droog staan! Je moet toch wat he haha Komkommers zijn ook maar link! (die zal maar afbreken,hoe leg je dat uit aan je huisarts? Mn geld was op en ik moest en ik zou van mezelf haha)(Ok,ik denk nu wel erg ver door geloof ik!,Het is bedtijd voor mij hahaha)
Hahahaha ik moest ook vreselijk lachen in dit topic! En ik zei net nog; Bedtijd voor mij Maar ik ben er nog steeds whhaaa... Wie schopt mij naar bed haha
ooh mijn god ...die pantys ook ...vreemd he dat ze rare reacties krijgt ...zo ga je toch ook niet op de foto !
denise toch! wat moeten we hier nou van denken mensen die gele onderbroeken aanbieden en gedragen panty's en jij die daar geregeld rondSNUFFELD
Hahahahaha.. Eigenlijk zijn wij allemaal vieze SNUFFELAARS! En die mensen van die advertenties die schrikken zich rot als ze zien hoeveel mensen er hun advertentie bekeken hebben
Misschien wel heel vies... Maar wat dacht je van deze. Gelukkig zonder plaatje. http://link.marktplaats.nl/179059685
Mij god zeg wat smerig ! En dan die tekst dat ze serieuze reacties wilt ja alsof mensen daar serieus op in kunnen gaan Geweldig .... Ben gelijk weer melig
Gatver de gatveredamma .... als ik dan al zoiets wilt kopen dan ga ik dat echt niet 2ehands kopen Mij god stoppen nu hoor met die advertenties ik kan niet meer
Heb je de categorie gezien waarin die voorbinddildo geplaatst is? Doe-het-zelf en Verbouw > Overige Doe-het-zelf en Verbouw
hij is ideaal in de omgang dus wie weet .......je moet denk ik wel een elastische broek aan doen want met een spijkerbroek loopt het wel moeilijk denk
Iemand nog interesse in een paar gebruikte onderbroeken, zijn wel ondergezeken van het lachen maar nog prima in staat om te gebruiken
Ik kom echt niet meer bij hahaha wat een dingen staan er op marktplaats zeg, echt niet normaal.. en dan zijn er ook nmog mensen die dat kopen pfff.. De dildo's, vibrators en gebruikte panty's zijn toch wel het toppunt. bah bah
deze is ook wel erg zielig! Hoe ten einde raad ben je dan Edit moderator: link verwijderd. Laten we proberen mensen in nood, hoe raar het ook lijkt te klinken, niet te gebruiken voor leedvermaak s.v.p.