Afval emmer gekocht bij BLOKKER en nu al stuk

Discussie in 'De lounge' gestart door lindanna, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hoi hoi,

Ik heb 4 weken geleden een afvalemmer gekocht bij Blokker. Deze ging vorige week kapot, een dag nadat ik het bonnetje heb weggegooid. Nu ben ik er net naartoe geweest om mijn geld terug te vragen.

Ze zeggen daar dat ik er geen recht op heb omdat ik niet kan aantonen volgens hun zonder bon dat ik hem gekocht heb. Het is een afvalbak die alleen bij hun te koop is.

Heeft iemand hier een idee wat mijn rechten zijn zonder bon. Op de site van consuwijzer word ik niets wijzer want daar staat alleen dat ik er wel recht op heb maar niet of ik er perse een bon voor nodig heb.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Als je het met de pin hebt betaald dan kun je erheen gaan met je bankafschrift.

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja dat is het dus, ik heb contant betaald. Dus dat gaat ook niet lukken.

Lees overigens op verschillende sites dat blokker uberhaupt erg moeilijk is. Met of zonder bon.

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Als het een bekend merk afvalemmer is, dan kan je het misschien wel zelf regelen.

Ik had een dure roestvrijstalen afvalemmer van brabantia en de deksel ging stuk. Natuurlijk had ik geen bon meer.
    Ik heb brabantia gemaild en kreeg zonder problemen een nieuw deksel opgestuurd.

5. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Nee helaas is dat dus ook niet het geval, het is een merkloze van Blokker. Net ff opgezocht op de site van Blokker en daar staat hij ook niet meer.

6. Only me

Only me Niet meer actief

Hihi, dan heb je er nog lang mee gedaan. Wij kochten vorig jaar bij de Blokker zo'n mooie dubbele pendaalemmer. Bij thuiskomst, bleek de linker niet open te gaan. Teruggebracht en een nieuwe gekregen. Daar deed bij thuiskomst de andere het niet! Haha.
    Wij weer naar de Blokker, en kregen een nieuwe. Die deed het wel! Maar voor maar 2 weken, toen weer teruggegaan, en kregen we een tegoedbon. Toen maar een simpele kleine pendaalemmer gekocht :)

7. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Gewoon even nummer zoeken van het hoofdkantoor en die bellen.Vaak zijn ze daar wat makkelijker.

8. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Net even als een zwerver de vuilniszakken doorgespit, maar ik heb het bonnetje. Nu geld terug vragen...

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dan krijg je en tegoedbon.;) en zonder bon heb je helaas geen rechten nee. blokker moet de kapotte vuilnisbak terugsturen naar de leverancier met bon, anders krijgen hun hem niet vergoed. heb zelf 3 jaar bij blokker gewerkt.;)

Deel Deze Pagina