welke autoverzekering hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden.

ik heb gisteren een auto gekocht en deze mag ik volgende week woensdag op komen halen. natuurlijk heb ik dan een autoverzekering nodig alleen zijn het er zo veel dat ik door de bomen het bos nie meer zie.

ik vroeg me af welke autoverzekering jullie hebben en of jullie goede ervaringen hebben met een verzekeraar?

en welke verzekering hebben jullie? ik zat te denken aan een

wa beperkt casco
    inzittende verzekering
    no claim beschermer
    ruit
    diefstal
    brand storm natuur

bij centraal beheer kom ik dan uit op 85 euro en bij allsecur op 72 euro per maand

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    ik heb gewoon via independer gekeken... (en nog wat andere vergelijkingssites maar independer gaf de voordeligste)

hoe je hem verzekerd ligt ook aan de leeftijd van de auto he. Ik heb alleen wa en inzittende, rechtsbijstand hebben we al algemeen, die zou ik anders ook doen als ik jou was.

3. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Inderdaad, ook ik heb gekeken via independer,of een andere vergelijkings site.En wij hebben gewoon de goedkoopste ook.
    Wij hebben WA beperkt casco.

Ik zou de goedkoopste gewoon lekker doen, als het erop aankomt moeten ze toch voor je garantstaan, en hoe vaak heb je nu iets?
    Het belangrijkste is dat je verzekerd bent.

Hiervoor zat ik trouwens bij Onna-Onna, nooit iets gehad met de auto, dus geen idee hoe ze zijn.
    Het opzeggen ging heel makkelijk en kon gewoon helemaal online.

Veel succes!

Ps, wij hebben geen inzittenden verzekering, want we hebben nooit iemand anders in de auto zitten dan ons eigen gezin.
    Dus voor ons vonden we dit overbodig.
    Plus dat elk persoon goed verzekerd hoort te zijn ;)

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik heb all risk voor 57,79 wij hebben via een tussen persoon bo - ass en die zoekt de goedkoopste verzekering uit en ik heb al vaak wat gehad dus heb t geld er al dik uit gehaald.

t was eerst axa schade maar weet ff niet meer welke t nu is geworden t ligt in de auto

5. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    wij zijn bij allsecur verzekerd

gewoon allrisk(zit dus alles bij schade storm diefstal ruit enz enz)
    en dan nog inzittende,
    no claim bescherming.

betalen iets minder als 50euro p.m maar hebben een vrij dure auto, dus daar was deze verzekering zeker op van toepassing.

6. Silmarien

Silmarien Actief lid

26 feb 2010
    195
    0
    0
    Vooralsnog fulltime moeder ;)
    Fryslan
    De inzittenden verzekering is eigenlijk niet voor je mede passagiers. Deze vallen namelijk al onder je WA verzekering. Inzittenden verzekering is wat dat betreft erg misleidend, want dat is puur voor de bestuurder van de auto wanneer er een ongeval is waarbij niemand aansprakelijk gesteld kan worden.

7. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

ik zit bij polisdirect. Heel erg tevreden over, altijd direct geholpen met vragen etc. En niet onbelangrijk ruim 2 jaar geleden echt veruit de goedkoopste. Betaal voor een helemaal nieuwe clio met het meest uitgebreide pakket, wel 70% noclaime korting 22 euro in de maand. Volgens mij is dat niet veel. Je kunt bij hun heel goed onderhandelen

succes hopelijk lukt het allemaal en veel plezier met je nieuwe auto

8. emje

emje Niet meer actief

polisdirect gaat het helaas niet worden. daar heb je minimaal 1 schadevrije jaar nodig. aangezien ik net een week me rijbewijs heb mag ik me daar niet verzekeren :(

9. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor auto gaat het om? En welke leeftijd?

10. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

wij hebben een verzekering bij zelf.nl proteq

We betalen 28 euro per maand voor WA extra met inzittende. Rechtsbijstand hebben wij ook apart.

Liefs

11. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij hebben allsecur. Allrisk verzekerd. Maar dan geen rechtsbijstand en de rest wel. Rechtsbijstand hebben we al en daar valt auto ook onder. Wij betalen wel veel maar dat komt omdat wij een vrij dure auto hebben, we betalen wel minder dan als we hem bij een andere zouden gaan laten verzekeren. Ze kijken altijd naar de cataloguswaarde en leeftijd van de auto om hem te verzekeren. Ik heb nu 2 schadevrije jaren, maar toen ik deze verzekering nam was ik minder kwijt dan mijn vriend bij Unive met 3 schade vrije jaren. Onze ervaring met Unive is ook dat ze niet echt iets voor je willen doen als je schade hebt waar jij niets aan kan doen. Laatst hadden we ook weer schade toen ik bij de auto kwam van boodschappen zat er een kras achter op de bumper dus een auto tegen aangezeten, maar natuurlijk geen briefje achter gelaten. Allsecur heeft dit dus gewoon netjes betaald. Dit hadden we bij Unive nooit voor elkaar gekregen.

12. emje

emje Niet meer actief

@kruimel2010

het gaat om een kia rio uit 2002

13. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was ook mijn eerste verzekering, was ook mijn eerste auto wel al 5 jaar mijn rijbewijs. Ligt dat daaraan dan?

14. emje

emje Niet meer actief

de hoogte van de verzekering ligt helaas ook aan leeftijd :( bij sommige verzekeringen mag ik me niet eens verzekeren omdat ze dan minimaal 1 schadevrije jaar vragen of je minimaal 25 moet zijn :(

ik denk dat ik voor allsecur ga dat is de voordeeligste die ik ben tegengekomen.

15. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    hoogte van de premie is (meestal) gebaseerd op de leeftijd van de auto, de regio waar je woont, de leeftijd van de bestuurder, de schadevrije jaren, het gewicht van de auto, de cataloguswaarde en/of dagwaarde van de auto, wil je een eigen risico of niet, etc.

Sluit ALTIJD een rechtsbijstand verzekering af, ook al heb je een all risk dekking. Wat als je letselschade hebt, je bent bijvoorbeeld blijvend arbeidsongeschikt door de schuld van een ander? Ga je dat dan zelf verhalen? voor die paar euro per maand moet je daar niet op bezuinigen... Verder moet je gewoon kijken wie voor jou de beste premie en de beste voorwaarden heeft...

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    onna onna, 3,5 jaar schadevrije jaren op mijn naam (dus weinig) en betaal 60 euro voor all risk. Vind het zelf best goedkoop

17. emje

emje Niet meer actief

bij onna onna kwam ik op 92 euro uit :(

rechtsbijstand verzekering hoef ik niet meer af te sluiten omdat we dat in een pakket hebben daar zit verkeer ook bij :)

pff het is allemaal zo duur. gelukkig is de wegenbelasting maar 30 euro per maand :)

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wij hebben een all risk verzekering bij de noordhollandsche van 1816 ik weet alleen niet precies wat we betalen maar dat komt omdat we een pakket hebben met meerdere verzekeringen waar we 1 bedrag voor betalen en ik heb nog nooit wat met me auto gehad... (*afkloppen)

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik ben all risk verzekerd via unive.... voor 270 eu per jaar geloof ik....

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    onna onna 92 euro?? heb je dan nog geen schadevrije jaren? raar ik betaal echt 60, misschien even bellen?

Deel Deze Pagina