hier sluit ik me bij aan . Ik zeg ook altijd dat ik het op kom halen, maar als ik het ter plekke niet mooi vind -wat altijd kan, omdat je niet alles op een fotootje ziet- dan gaat het toch over. Is eigenlijk nog nooit gebeurd, maar kan wel. En ik bied ook weleens wat lager dan de vraagprijs. Niet geschoten altijd mis tenslotte en als jij hem graag kwijt bent en blij bent dat hij snel weg is, ga je akkoord. Als je alle tijd hebt en het ding niet in de weg vind staan, dan niet. Of je blijft bij je bod en kijkt hoe graag de persoon het wil hebben, of je gaat er tussen zitten... Ik vind het ook weer wel een sport het onderhandelen. Ook al ben ik er niet goed in , 25 euro op die prijs vind ik ook niet zo extreem veel onder de prijs zitten. En voor de koper kan het net weer een voetenzak zijn
Heb teruggemaild dat ik toch nog even bij mijn prijs van 275 wilde blijven... toen kreeg ik een mailtje terug dat ie er nu 225 euro voor biedt... dus lager dan het oorspronkelijke bod Heb maar gezegd dat ik dat dus niet doe... Denk dat ik vooral een beetje sceptisch was omdat je de laatste tijd zo veel hoort over oplichting via marktplaats. Ik zeg overigens wel, we gaan kijken voor een wasmachine en als het wat is kopen we hem
Nou ja ook vaag. eerst bied hij 250, dan zeg jij nee 275 en dan zegt hij 225 of heb ik het nou niet goed gelezen
Nee, je hebt het goed gelezen Vond het heel vaag, als je wilt onderhandelen probeer je toch dichter naar elkaar te komen... niet verder van elkaar af...
Ja indd! wat een gek joh Ik zou het lekker zo laten staan, hij staat er toch ook pas 1 dag op? Er komen vast nog wel biedingen dan.
Nigeria moet je niet doen, ik heb dit ook gehad met een meisje die eerst ned, toen engels ging mailen mooie verhalen over verzendkosten zelf betalen, honderden euros meer bieden voor iets waar ik 50 euro voor wou etc etc. De bank waar ze t over had gebeld en bleek oplichter Dus niet op ingaan!!! Dan komen ze t maar afhalen , En ja als je een bod zet van 275 en iemand bied 250 vind ik t een goede prijs om voor weg te doen