Dat ligt er maar aan als ik een goed bod krijg ga ik erop in. Ik bedoelde ook het verdere contact eigenlijk. Ik bied op iets de vraagprijs en het duurt 2 dagen voor ik iets hoor..das voor mij bizar lang. Vervolgens krijg ik een mailtje: is goed, wanneer wil je erom komen. Ik mail binnen 2 minuten terug met een paar dagen en weer 2 dagen voor ik iets hoor. Sorry maar dan hoor je niet op mp thuis vind ik.
Ik krijg ook weleens na 5 dagen reactie ofzo, vaak heb ik dan al iets anders gekocht bij mensen die snel reageren.
Dat vind ik idd ook niet dijn. Dan ben je een week bezig om een afspraak te maken. Duurt mij te lang. Als ik iets wil, wil ik snel hebben. Maar ik reageer ook zo snel mogelijk. Hou het in de gaten.
Ik verkoop aan vaste prijzen, dus zodra iemand mailt dat ze het willen hebben krijgen ze het adres om het op te halen.
Ik kijk niet elke dag naar m'n mail, dus na een bod kan het best zijn dat ze 1 of 2 dagen moeten 'wachten'. Andersom doe ik dat ook, als kopers 2 dagen niet reageren vind ik het ook best. Als ik iemand akkoord heb gegeven voor hun bod dan kijk ik wel vaker want dan vind ik het zelf niet fijn om mensen te laten wachten.
ik reageer erg snel want ik krijg alles op me telefoon binnen heb zelf ook een hekel aan als iets te lang duurt
Ik kan mij hier ook aan ergeren. Prima dat je druk bent, niet iedereen leeft voor MP. Maar als je een deal hebt is het wel zo netjes om dat snel af te handelen. Ik probeer zo snel mogelijk te reageren, vaak binnen een half uur/uur. Heel soms wacht ik een dagje, maar dan moet ik er zeker van zijn dat het zeer geliefd is en dat er met tientjes per keer hoger geboden wordt. Als ik zelf bied en dagen niks hoor verwijder ik het bod. En als ik dagen moet wachten op een adres waar ik het kan komen ophalen mail ik net zo lief dat het niet doorgaat. Graag of niet hoor.
Daar wacht ik meestal niet op. Als ik iets heel graag wil mail ik meerdere verkopers en bij diegene, die het snelst reageert, koop ik het (mits het een goede prijs is natuurlijk). Als ik iets minder graag wil zie ik er na een paar dagen gewoon van af, dan heb ik er geen zin meer in. Van de week had ik bij twee advertenties mijn biedingen weer ingetrokken na een paar dagen niets gehoord te hebben en zie daar, bij beide binnen 2 uurtjes reactie dat ze akkoord waren met mijn bod!
kijk een a twee keer op de mail zie ik wat reageer ik , maar de mensen zijn de laatste tijd zelf langzaam en of reageren niet of willen weer extra foto's en daar begin ik nogal moe van te worden dus ben zelf ook langzamer geworden hahah en veel mensen hebben niet door dat je er ook nog ene vak er naast hebt zie je heel veel mailtjes van de zelfde persoon waarom je niet reageert ,dheeee werk hallowaaa hahah moet echt eerlijk zeggen ben echt ontevreden met de kopers in plaats van de verkopers , ze laten het dikwijls afweten