Zoals het onderwerp al zegt.... Ik ben een nieuw kapsel aan het uitzoeken. Ik had altijd erg lange haren maar dik veel en zwaar. Ongeveer 10 maanden geleden heb ik het laten afknippen echter de 1e keer beviel het me prima maar daarna niet meer zo ik krijg er geen fatsoenlijk model meer in {wordt elke 5 weken geknipt en geverfd} en ik vind mezelf beetje ' ouderwets/degelijk'. Zo ben ik niet en zo wil ik er ook niet uitzien. Ik wil dus een fris fruitig en jong kapsel. Nu had ik er 2 gevonden, voor mij wel heeelll kort maar misschien werkt dit. Zal bij beide mijn haren moeten stijlen maar als ze zo kort zijn is dat misschien niet heel veel werk??... dit was ik 1 jaar geleden met lange haren; Bekijk bijlage 176837 EDIT OP PAGINA 2 STAAT EEN IETS RECENTERE FOTO WAAR GEEN KAPPERSHANDEN AANGEZETEN HEBBEN OM HET ZO NETJES TE KRIJGEN
rustig aan dit ben ik met het leukere kapsel, nu zijn mijn haren wat korter voor en krult alles de foute kant op Bekijk bijlage 176838
Ik heb kapsel 1 gekozen, maar je kapsel nu vind ik zoveel mooier (ben helemaal jaloers op die krullen).
Ik vind wat je nu hebt veel leuker dan de evt nieuwe kapsels...vrolijke springende krullen zijn toch super! Staat mooi bij je gezicht, en het is speels. Maar nu hou ik ook niet zo van die crea bea gekunstelde kapsels...
Ik zou niet voor een kapsel kiezen wat je moet stijlen aangezien je echt super krullen hebt(erg mooi trouwens) Daar gaat elke dag echt veel tijd in zitten en heb je daar wel zin in? En wat als het bijv regent dan springt de krul er weer in..nee ik zou dat niet doen.
mijn kapsel met krullen is allemaal wel leuk en aardig maar ik krijg de krullen niet zo braaf meewerkend als op de foto's helaas... dit is beide werk van de kapper. Evt kan ik nog een soort van grove permanent laten doen maar dan moet ik me haren met een lichter spul laten verven en dan weer 1 week ofzo wachten en dan weer krullen.... zal eens ff zoeken voor een foto wat de kapper niet gedaan heeft...
O Je was net aan het typen toen ik ook aan het typen was woeps.. heb ik wel vaker.. iets te enthousiast.. Het eerste kapsel is miss wat makkelijker met de pony, die tweede is zo recht toe recht aan....
Ik vind kapsel 1 mooier, maar als ik jou was zou ik gewoon krullen houden en het weer wat langer laten groeien! Staat je hartstikke goed!
ze zijn nu weer wat langer en pony wat korter maar het idee blijf hetzelfde heb gewoon rothaar Bekijk bijlage 176842
ik ben gek op korte hippe kapsels maaaaaaaaar daar moet je en het type voor zijn en het haar voor hebben het is hetzelfde als ik een kapsel uitzoek met veel haar terwijl ik heel fijn haar heb daarom heb ik met altijd megakort