Wie is meer jaloers, je vriend/man of jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door hoppala, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen is vast wel eens jaloers op de partner.

Maar vind jij dat jij meer jaloers ben dan je vriend/man?

Ik persoonlijk wel. En het heeft niet met uiterlijk te maken, krijg zelfs vaker te horen dat ze me mooier vinden. Maar heeft meer te maken met karakter, hij kijkt bijvoorbeeld vaker naar meisjes en ik juist niet ik zie een man niet eens voorbij lopen heel raar, sinds ik ben getrouwd geen behoefte om te kijken.

Dus komt op neer dat hij minder jaloers is omdat hij meer vertrouwt.

2. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Mijn man is nooit jaloers en ik vind dat niet leuk :)

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hahaha, je bent lekker bezig met topics openen!

Maar om antwoord te geven.. wij zijn geen van beiden jaloers eigenlijk. Als ik me zo bedenk. Allebei genoeg vertrouwen in elkaar en in zichzelf. Hij werkt tegenwoordig veel met vrouwen en ook buiten werktijd. Tja, wordt er niet warm of koud van! Zit helemaal goed wat betreft dat bij ons.

4. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha weet bijna zeker dat het komt omdat hij jou erg vertrouwd. Merk ook in mijn omgeving vrienden dat de mannen minder jaloers zijn.

Wel doet hij jaloers en geirriteerd als ik me optut voor een bruiloft feest ofzo, waar ik soms om moet lachen. Ik vind het wel leuk. Maar andersom houd hij niet van mij jaloerse gedrag (meeste mannen)...

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Yup ik ben jaloers! Soms een beetje ziekelijk. (maar mijn gevoelens zijn ook écht übersterk aanwezig)
    Vriendlief is gezond jaloers! Ik vind dat soms wel schattig!

6. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Siren ja heb geen slaap en ik verveel me :D...
    Dat is het fijnste ook! Ik probeer me soms in te houden maar heb het niet in de handen, me bloed stijgt wel eens...

7. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ikkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier geen van beide jaloers, ik mag/kan rustig met een andere man praten of zelfs dansen (heb een danspartner en dat is niet mijn man), heb ook wel vrienden van het mannelijk geslacht, komen gewoon bij mij koffie drinken en daar wordt mijn man echt niet warm of koud van. En mijn man mag rustig met een andere vrouw praten of gek doen, intresseerd ook mij niet :p Ik moet ook eerlijk zeggen dat wij ook nooit aanleiding geven om de ander jaloers te maken, wij kennen onze grenzen, we flirten geen van beiden met een ander, dus hoeven we ook niet jaloers te zijn.

Ik heb overigens in het verleden wel een zeer jaloerse partner gehad (op het extreme af) dat is niks voor mij, daar kan ik niet mee leven.

9. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Ik, zonder twijfel. Mijn vriend weet dat ik heel erg trouw ben, ondanks dat ik genoeg flirt. Wat hij overigens weet. En hij doet precies hetzelfde, alhoewel nooit in elkaars bijzijn. Hij zal ook nooit verder gaan dan wat flirten, maar toch ben ik meer jaloers ingesteld dan hij. Maar gelukkig niet extreem.
    De enkele keer dat we samen uitgaan, kan hij zelfs best lol hebben wanneer iemand probeert ontzettend indruk te maken, hij weet tenslotte dat ik met hem naar huis ga, en is dan ook best trots dat ik zijn 'meisje' ben.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Geen van beide... we vertrouwens beide volledig.

11. Yris

Yris Niet meer actief

We zijn beide niet jaloers..

12. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb meer last van jaloezie dan mijn vriend. Ook al vertrouwen wij elkaar volledig. Als ik zie dat een vrouw met mijn vriend flirt vind ik dat niet leuk om te zien ook al gaat hij er totaal niet op in. Mijn vriend is trouwens totaal geen flirt haha ik heb hem dan ook moeten versieren!

Mijn vriend is zeg maar het typje:

Ik: goh er draait vanavond een goede thriller in de bios maar ken verder niemand die ook van thrillers houdt...
    Vriend: oh! Nou ik heb nog wel een bon van Pathe thuis liggen, die mag je wel hebben hoor :$

13. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Mijn vriend is niet jaloers, ik wel..Ik vind het al erg als hij naar een ander zou kijken(op een manier van: zo, die is knap)

14. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

in het begin van onze relatie kon ik nog wel eens jaloers/argwanend zijn, dan vond ik het vreemd als hij heel lang met een meisje aan het praten was terwijl hij haar amper kende

ik was toen net 17 jaar, maar goed we moesten elkaar natuurlijk nog helemaal leren kennen en het vertrouwen is er natuurlijk in 1 dag,

na 2 weken woonde hij bij mij en mijn ouders in huis, en toen is het vertrouwen echt enorm gegroeit toen hebben we elkaar echt leren kennen het was toch een soort van samen wonen,

daarna eigenlijk ook nooit meer jaloers geweest, mijn man is zobiezo nooit jaloers geweest,

verder ben ik van mening dat je altijd mens blijft, en geen robot, dus je bent echt niet blind voor de andere knappe mooie mannen/vrouwen, mannen ook niet,

dus als ik zeg kijk schat, dat is een mooie vrouw, en hij zegt, bleeh nee echt niet, of ach joh schat daar kijk ik niet naar.... zou ik echt vreemd vinden,

* hij vind weleens een vrouw mooi die ik niet mooi vind of ik een vrouw wel mooi en hij niet idem met mannen*

mijn punt daarmee is dat hij mij echt niet als enigste van de hele wereld mooi vind....ik zou het dus ook als liegen zien als hij me zegt, joh schat ik kijk alleen naar jou, ik vind jou als enige mooi,

dat hij zegt ik vind jou de mooiste kan ik nog inkomen, je houd van elkaar, en innerlijk telt daarbij gewoon ontzettend mee, en dat je dan iemand de mooiste man/vrouw vind is logisch.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Wij zijn beiden niet jaloers. Mijn man kan er ook altijd alleen maar om lachen als er een man met mij flirt of heeft het niet eens door. Zelf heeft hij het ook nooit door als iemand met hem flirt haha.

16. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wij zijn beide wel jaloers. Ik denk ik iets meer. En om eerlijk te zijn komt dat toch echt doordat ik hem niet 100% vertrouw. Dit heeft voor een groot deel ook met mezelf te maken, ik vind het moeilijk om te vertrouwen.

17. Hier hetzelfde. Ik ga veel te ver in mijn jaloezie, maar gelukkig kan m'n vriend er mee omgaan (en geeft hij me weinig reden tot jaloezie! Ook heel belangrijk voor mij!). Hij is ook wel eens jaloers, maar lang niet zo erg als ik!

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij zijn beide eigenlijk helemaal niet jaloers, gelukkig maar!

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn beiden evenredig jaloers. Best handig :).

20. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij zijn allebei niet jaloers, jarenlang een open relatie gehad. We zijn allebei nogal zeker van ons zelf :)

Deel Deze Pagina