Ik zat net op een website voor jurkjes te kijken, toen zag ik gewoon mijn jongste dochter voorbij komen. Ze was het niet echt maar ik heb gewoon kippenvel hoe erg de gelijkenis is. Wat vinden jullie:? (eerste is mijn dochter) Hebben jullie of jullie kinderen ook een dubbelganger?
Wat een mooie dochter heb je! En ze lijkt inderdaad erg op dat meisje. Ik kreeg laatst de oproep voor de vaccinatie bij 3 jaar en 9 maanden voor mijn oudste zoon. Voorop de bijgevoegde folder van het RIVM stond zijn dubbelganger. Ik schrok er gewoon van.
@ Cally, ja schrikken is dat he. Ik ben er nog steeds flabbergasted van. Zat gewoon lekker te bladeren en te neuzen en opeens... @ Aszz, haha diego? Ik ben wel nieuwsgierig @ Joycey, dat is niet leuk nee. Zeker niet dat 'geintje' met die foto.
mijn kids zijn een look-a-like van elkaar, mag dat ook? tis dat ze beiden van ander geslacht zijn en 3jaar tussen hun zit, maar als je oude kleding van mijn zoontje bij zn zussie aan doet dan is het net een flashback naar 3jaar geleden hoor ook áltijd als ik door t centrum loop: zo jeetje, die lijken op elkaar!
Wat een knappe kindjes. Ik heb schijn wel een dubbelganger te hebben. Toen ik jaren geleden terug kwam van vakantie krijg ik van een collega de beschuldiging dat ik hem had genegeerd toen hij mij tegen kwam in een winkel. Had me meerdere keren geroepen en had ook naast me gestaan zei hij. De foto die hij had gemaakt leek echt heel erg op mij. Ik was op vakantie aan de andere kant van het land anders had ik kunnen denken dat ik hem echt had genegeerd.
Ik heb ook een dubbelganger die zo'n 23 jaar jonger is... Ik liep een tijdje terug langs een winkelruit van een bekende modeketen en daar was een poster in de etalage van een meisje en een jongetje van jaar of 4. Mijn mond viel open, echt ik was het PRECIES! Foto gemaakt en naar mijn ouders gestuurd. Mijn moeder: "hee leuke foto, ben jij dat met je neefje?" Mijn vader: "heb ik die foto gemaakt? " echt te bizar.😐
Ja! Het kindje (volgens mij een meisje) wat nu op het tijdschrift "beste koop" staat, had zo het zusje van mijn zoontje kunnen zijn. Lijkt echt sprekend op mijn ventje
Zo, dat lijkt inderdaad sprekend TS! Prachtige foto trouwens, van je dochter Lijkt me echt raar om ergens een foto of iemand in levende lijve te zien die op je kids of op jou lijkt. Of op je moeder of weet ik veel op wie Ik heb ook ergens een dubbelganger rondlopen hier in de buurt. Krijg ook steeds datzelfde verhaal van "jij komt mij bekend voor" en laatst in het ziekenhuis ging ik met een vriendin mee na de KNO-arts, zegt 'ie bij binnenkomst: "Hee, jij was gisteren ook in de kroeg, toch? Was gezellig, he?!" Euh... Dat was ik niet
Mijn man heeft een achterneef die sprekend op hem lijkt. Zat een keer tussen ze in en kon mijn ogen niet van hem af houden, kon gewoon behalve dat hij 10 jaar ouder is, geen verschil zien!!! Mijn man schijnt aan de andere kant van de fam nog een achterneef te hebben die net zo veel op ze lijkt, maar die heb ik nog nooit gezien.