Sjonge jonge, ben ik nou de enige die altijd van die rare dingen meemaakt? Van de week bijna aangereden door een auto, waar niemand inzat (vergeten op de handrem te zetten) Donderdagavond staat het huis precies tegenover ons in de hens. En vandaag... Pfff, kijk mijn email, is er een vriend van ons overleden, aan kanker, 31 jaar! En mijn schoonvader, hij moest voor zijn zoveeltijdse checkup (bejaard he?) bloed geprikt, onder andere. Bleek 1 van zijn waarden te hoog te zijn, bezinking, was dat. Bij de arts geweest, het waren zijn witte bloedlichaampjes. Dacht mijn stiefschoonma hoor, ze wist het niet helemaal zeker. Onderzoeken gedaan, vandaag kregen ze de uitslag. Hij heeft dus waarschijnlijk een vorm van botkanker. Er is meteen beenmerg weggehaald en dat zijn ze aan het onderzoeken, 9 april (met spoed dus) krijgt hij de uitslag. Echt niet cool gewoon! Ze denken ook dat het erfelijk is, want mijn schoonvaders moeder, had ook zoiets. Begin hem meteen te knijpen voor mijn eigen man. En dat terwijl mijn man zelf vandaag jarig is! Leuke verjaardag.
Jeetje meis, wat een heftige periode moet jij op dit moment doorstaan zeg. Ik ken het wel dat alles ineens zo tegen kan zitten. Heel veel sterkte in ieder geval met alles.
Zo snelle reactie... Voor mij valt het mee.. Maar mijn schoonpa voor hem is het natuurlijk veel erger.
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen. Onbewust (en bewust ook overigens) ben je met zoiets toch heel erg bezig. Voor je schoonvader is het heel erg, maar niet te vergeten ook voor je man, het is toch zijn vader. Inderdaad, even vergeten, gefeliciteerd met je man.
he jeetje het zit je echt niet mee nee! #-o Heel veel sterke met alles! En geniet nou maar eerst van je man zijn verjaardag! =D>
Wat een rot nieuws meis Zit allemaal niet mee als ik het zo lees, heel veel sterkte voor jou, je man en natuurlijk je schoonvader. En ondanks dit alles natuurlijk wel van harte gefeliciteerd met je mannetje!
He jakkes meid het zit jullie echt niet mee! Je hebt van die dagen he.......... ZUCHT. Een ongeluk komt nooit alleen zeggen ze..? Sterkte, en toch gefeliciteerd met je hubbie! :-D
Zo te lezen heb jij je portie ellende ook wel weer gehad. Heel veel sterkte met alles en ik hoop dat jullie ondanks alles nog een beetje kunnen genieten van de verjaardag.
He bah meid wat een nare berichten! Allereerst gecondoleerd met jullie vriend/kennis, veel sterkte voor je schoonvader en natuurlijk gefeliciteerd met je mannetje (pff en dat allemaal in 1 zin). Dikke knuff van ons mop!
ohh meisje wat een rotnieuws, maar gefeliciteerd met je ventje, bij ons in de fam zit borstkanker, wil je geen hoop geven het slaat bij ons nu al 2 generaties over. Dus hoop dat het bij jullie ook eeen aantal generaties overslaat.