Ik ben gek op parfum, maar vind maar heeel weinig écht lekker. De zoektocht van maanden naar een lekker zomergeurtje is eindelijk afgerond! Dit zijn mijn laatste aankopen waar ik ontzettend blij mee ben! Aqua Allegoria Mandarine Basilic Guerlain perfume - a fragrance for women 2007 en Aqua Allegoria Angelique Lilas Guerlain perfume - a fragrance for women 2007 wat is jullie favoriete of nieuwe zomergeur?
Ik ben dol op parfum en probeer steeds nieuwe geurtjes, maar voor de zomer blijf ik altijd terug komen op D&G Light blue! Vind die zo lekker in de zomer.
Ik heb laatst chanel eau fraîche ontdekt, heerlijk zomers! Maar ik heb heel veel parfums wissel een beetje af. Al staat Chanel nu wel bovenaan.
Echt zomergeurtje, dus zonder alcohol als ingredient; Jill sander Sun en j'adore summer fragrance van Dior. Verder de geheel natuurlijke i love NY no. 9 Helemaal aan verknocht. Kan ik iedereen aanbevelen. https://www.nederveencosmetics.nl/i-love-new-york.html-1¤cy=EUR&language=nl?gclid=COealOTb978CFazItAodfh8A2A
Hier ook al jaren Sun-Jill Sander Probeer regelmatig wat anders maar voor de zomer moet deze geur er gewoon bij
Oh ja, ik had ook eens zo'n lekker zomerluchtje van Escada, maar het flesje was in de badkamer op de grond kapot gevallen, balen.