er scheint een nieuw virus te zijn die duizeligheid veroorzaakt misselijkheid en hoofpijn en koorts ik heb hiervan alleen de duizeligheid en licht misselijk nog meer mensen die hier last van hebben? het kwam vanmorgen ineens opzetten bah dat voor oud en nieuw:x
Hier niet duizelig maar sinds zondagavond licht misselijk,ijskoud tot aan klappertanden toe terwijl mijn temperatuur vanmorgen 38.6 was,hoofdpij en hoesten.
Oh getsie! Heb er gelukkig (nog) geen last van! Beterschap voor jullie hopelijk zijn jullie gauw weer beter, tenminste voor oud en nieuw.
Ik heb 1e kerstdag heel veel last gehad van misselijkheid, pijn in m`n maag, een verkrampt gevoel op m`n borst en het gevoel alsof je overreden bent door een vrachtwagen... Nu nog last van keelpijn en hoesten.
Ja hier ook idd.. Maar het nadeel is, ik ben niet echt ziek, maar om nu te zeggen dat ik fit ben.. Neuh... Ben dan liever of gewoon fit, of 1 dag goed ziek... Ipv zo half half, want dan ga je ook maar gewoon door!!
Geen idee wat het is, maar hier net zo. Al de hele week niet lekker, toen ineens een keel van schuurpapier. Knalrood en een soort van paddestoel effect "rood met witte stippen". Eten ging amper. En nu hoest ik me te pletter. Daarnaast veel zweten en moe. Heel erg moe. Nu weet ik niet in hoeverre het één met het ander te maken heeft bij mij. Twee weken terug ben ik opgenomen geweest in het ziekenhuis met uitvalsverschijnselen in mijn gezicht. Ziekte van Bell. Maar door extra andere klachten ook een ct scan en mri scan gehad, bloedonderzoek en vandaag weer bloedonderzoek. Ik wacht nog op verschillende uitslagen. Ik ga uit van en ik hoop op een samenloop van omstandigheden, slechte weerstand en niet iets van pfeifer ofzo... Dat wordt ook nog getest. Het is dus even afwachten allemaal. Hoewel de ziekte van Bell wel het meest vaak veroorzaakt wordt door een (herpes)virus. Ik werd pas na een week niet lekker als in misselijk, geen honger, keelpijn, lamlendig.
Ik werd vorige week dinsdag 's nachts opeens wakker met vreselijke hoofdpijn en hoge koorts. Ben 2 dagen goed ziek geweest en nu heel erg verkouden. Hoofd zit helemaal vol en heb daar nu weer hoofdpijn van, bah bah!
Had sinds zaterdag hoofdpijn...gisteravond ineens heel misselijk en beroerd. Vandaag onwijs beroerd, hoofdpijn, keelpijn...leeg in me hoofd en als klap op de vuurpijl GEEN STEM...... Verder nu onwijze rugpijn..nou ja pijn vanuit me buik (nieren??) die doorstraalt naar me rug....
hmm klinkt vaag bekend: al dagen misselijk en buikpijn. Geen zin in eten en dan weer wel. Gisteren ook diarree erbij,voor en na het eten.. Lijkt af en toe wel of ik zwanger ben En het rare is dat ik ook ineens maar 2 dgn heel licht ongi was. Dacht eerst dat ik buikpijn had omdat ik ongi werd maar zette niet door...en wel misselijk Misschien toch maar n test doen... (heb een spiraaltje maar toch)
Nou hier nu nog zo'n dag.. Op en af misselijk, en trillerig.. Of ik nu eet of niet, ik blijf trillerig.. Irritante nu is, is dat ik er een loop-oog bij heb, je weet wel, zo'n oog wat constant traant.. Echt heel irritant..
nou volgensmij heerst er nog wel meer dan dat, keelontsteking... echt bijna iedereen die ik ken heeft het gehad of is nu getroffen met een zere keel en koorts e.d. bah! ik ben ervan genezen na 2x in 3 weken tijd plat gelegen te hebben! wat een ellende!!!
Ik ben al 2 weken meerdere malen per dag duizelig, ik zie dan alles draaien, weet niet of het een virus is of iets anders...misschien toch maar eens de dokter bellen :s
hier wel keelpijn gehad, hoge koorts, hoofdpijn moe moe en nog is moe.....en nu 3 kids die verkoude zijn.....
Hier ook misselijk, verkouden, moe en gaar uit mijn ogen kijken, maar inderdaad niet ziek genoeg om echt op bed te gaan liggen....
Hier ook lamlendig. Keelpijn, droge hoest. Lekker in zo'n rauwe strot zweet me kapot, maar geen koorts. Strontverkouden geworden, hoofdpijn erbij en als klap op de vuurpijl wordt ik vanmorgen ook nog eens ongesteld. Helaaaas
Vorige week wel last gehad van misselijkheid, duizeligheid en grieperig gevoel, alleen geen koorts. Ben er gelukkig weer vanaf, nog wel snotverkouden bleh. Beterschap allemaal!
hier ook duizelig en misselijk maar ook niet atlijd idd zo half half maar en al 1,5 maand steeds aan het kwakkelen en maak me dan vrij zorgen. gister voelde ik me heel erg naar wist niet waar ik het moest zoeken naar huisarts geweest niet virus op evenwichtsorgaan waarschijnlijk paniekaanvallen geweest krijg nu iets rustgevend maar denk ook dat er een virusje bij zit pff wat een elende zeg
hier helaas het hele gezin. vind het zo zielig voor me kleintje. elke keer als ie iets wilt eten gaat hij kokhalsen