Hoe actief zijn jullie op Facebook? Krijgen jullie net zoveel berichten terug als dat je zelf verstuurt? Het valt me op dat ik best vaak op andersmans berichten reageer, maar dat dat andersom niet gebeurt. Waarom ben je dan nog vrienden eigenlijk? Sorry hoor als dit een vaag berichtje is. Maar zit op het moment een beetje in een rare periode met vriendschappen. Vrienden waar ik altijd veel mee opging heb ik nu ineens niet meer. Ik heb besloten om het nu eens van hun kant te laten komen. Maar dan komt het dus niet. Daar ben ik best verdrietig om, maar wil ook alleen maar omgaan met mensen die mij ook leuk vinden.... Alleen zijn echte vriendschappen best moeilijk te vinden vind ik.
Sowieso vind ik dat je geen échte vriendschappen alleen via facebook en hyves kunt onderhouden. Je moet elkaar daarnaast ook wel in het echt zien vind ik. Facebook en hyves is zo leeg en oppervlakkig... een leuk tijdverdrijf, maar meer niet (daarbij snap ik de ballen van facebook, ik vind er niks aan). Zie jij deze vrienden ook in het echt, of heb je alleen contact via internet?
Sommige zie ik in het echt ook wel. Maar de meeste gewoon op Facebook. Ik zou alleen wel meer contact met ze willen, maar dan moeten zij er ook iets voor doen! En niet dat ik alleen steeds op hun reageer...
ik heb ook facebook en stuur eigenlijk net zoveel berichten als dat ik krijg zeker niet iedereen stuurd elke dag een bericht (en gelukkig maar heb maar 193 vrienden) maar ik zie hun ook allemaal (ja bijna alle 193) in het echt inderdaad zie ik facebook echt als tijdsverdrijf en leuk, gezellig maar vriendschappen onderhouden op fb nee dat lijkt me erg lastig daarentegen ben ik van mening dat vriendschappen juist leuk zijn als ik ze niet elke dag zie of spreek, ik heb 1 beste vriendin zij is mijn hartje en die zie en hoor ik soms maanden niet, zij heeft haar leven en ik het mijne maar zodra we bellen of bij elkaar zijn weten we van elkaar hoe de vork in de steel zit, belangrijke dingen worden wel altijd doorgebeld en zo gaat het al jaaaaaaaaaren goed