Hallo! Gisteren is mijn zoontje 1 geworden. Ik had nog de gelderlander willen halen (krant), maar ben dat helemaal vergeten! Wil hem graag bewaren... Heeft iemand de krant van gisteren nog liggen? Hoor het graag... groetjes Franka
wat je misschien zou kunnen doen is vragen bij de lezerservice van de gelederlander of ze de krant nog hebben en of je die op kan halen of dat ze m kunnen versturen. Ik weet niet of ze dat ook doen voor niet-abonnee's maar voorheen deden we het bij de tubantia en stentor wel, dus misschien een telefoontje aan wagen? succes in ieder geval en hopelijk lukt het.
Dank je wel voor de felicitatie!! Ja, had al gedacht aan opvragen bij de krant zelf, maar dat is vrij prijzig volgens mij...Zal nog eens informeren voor de zekerheid.. Echt niemand die er nog één voor me heeft liggen??
mijn vader had hem altijd hij woont nu alleen in tiel, weet niet of ze hem daar ook hebben. ga er vandaag heen, als ik het niet vergeet zal ik eens kijken of ze hem nog hebben liggen van 21-4 .